کد خبر: 240550
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

اتومبیل هیوندای از معروف‌ترین برندهای خودروسازی کره جنوبی است که در سطح جهانی در رده پرمتقاضیترین خودرو قرار دارد. ماشین‌های برند هیوندای به دلیل استهلاک کم و دوام فنی بالا، شناخته شده هستند؛ اما با این حال پس از مدتی نیاز به تعویض لوازم یدکی و قطعات دارند. اگر شما هم دارای یکی از خودروهای این برند هستید و به دنبال لوازم یدکی هیوندای مرغوب و باکیفیت میگردید؛ اتوموبی با در اختیار گذاشتن لوازم یدکیهای اصل و کارشناسان فروش، محیط مناسبی را برای خرید شما فراهم کرده است.

انواع لوازم یدکی هیوندای

خودروهای هیوندای در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارند و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه خودروهای این برند شامل باکیفیتترین قطعات هستند؛ اما با توجه به گذشت زمان برخی از قطعات نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض دارند. همچنین در بسیاری از مواقع به دلایل بسیاری ممکن است لوازم مربوط به خودرو، زودتر از زمان موعد خراب شوند. لوازم یدکی هیوندای در چند دسته تقسیمبندی می‌شوند که اتوموبی با ارائه بهترین نمونهها از انواع لوازم یدکی آن‌ها، سعی دارد خریدی مطمئن و آسان را برای شما فراهم آورد. در ادامه به معرفی انواع دستههای لوازم یدکی خودروهای هیوندای پرداخته شده است.

  • قطعات بدنه: رینگ، درب، چرخ، آینه بغل، گلگیر، شلگیر، سپر و...
  • سیستم روشنایی: پروژکتور، مهشکن، چراغ خطر، شبرنگ و چراغ دنده عقب
  • سیستم جلوبندی: سیبک، قرقری، کمک فنر، دسته موتور، پمپ هیدرولیک، سرپلوس
  • قطعات مربوط به موتور: سوپاپ، سرسیلندر، واشر کامل و زنجیر تایم
  • قطعات سیستم ترمز: پمپ ترمز، استپ ترمز، میل ژامبون و کاسه چرخ
  • سیستم رادیاتور خودرو: رادیاتور و کمپرسور کولر، منبع آب، درب و سینی رادیاتور
  • لوازم و قطعات برقی ماشین: کروز کنترل، ترموستات، مقاومت فن موتور و سنسورها
  • قطعات مصرفی خودرو: شمع، لنت ترمز، فیلتر و صافی بنزین

خرید لوازم یدکی هیوندای بدون واسطه از اتوموبی

نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای هیوندای

لوازم یدکی هیوندای در فروشگاههای مختلفی عرضه می‌شوند. اگر شما هم دارای یکی از خودروهای این برند هستید و می‌خواهید خرید مناسب برای لوازم یدکی آن داشته باشید؛ بهتر است با در نظر گرفتن نکات زیر نسبت به خرید لوازم یدکی مربوطه اقدام کنید تا از نتیجه آن رضایت مطلوب را داشته باشید.

با توجه به نیاز خودرو خرید کنید

قبل از هر اقدامی برای خرید، شما باید درمورد قطعه مورد نیاز خود، اطلاع کافی داشته باشید. در ابتدای خرید حتما با این سوال که چه قطعهای می‌خواهید؛ مواجه خواهید شد. شما می‌توانید نیاز خود را با خرید قطعات اصلی یا قابل تعویض رفع کنید. البته در مواردی نیز قطعات پس از فروش نیز گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌روند. مهم این که با توجه به نوع و نیاز خودرو، قطعات یدکی هیوندای خود را انتخاب نمایید. اتوموبی توانسته است با کمک کارشناسان فروش، مشتریان خود را در داشتن خریدی بهتر راهنمایی کند و با کمترین هزینه، بهترین محصول را به آن‌ها ارائه دهد.

خرید لوازم یدکی هیوندای بدون واسطه از اتوموبی

قیمت و کیفیت لوازم یدکی را مقایسه کنید

زمانی که قصد دارید لوازم یدکی مورد نظر خودرو را تهیه کنید؛ از مقایسه کردن قیمت در کنار کیفیت آن با سایر برندها و قطعات غافل نشوید. شما می‌توانید قیمت قطعات مختلف را به صورت آنلاین از فروشگاههای معتبر اینترنتی مورد بررسی قرار دهید و برای خرید محصول، هزینه مطلوبی را پرداخت کنید. یکی از مواردی که شما را در این مقایسه یاری می‌کند؛ شناخت فروشگاههای معتبر اینترنتی همچون اتوموبی است که محصولاتی باکیفیت را در اختیار مصرفکنندگان خود قرار می‌دهند.

اصل بودن لوازم یدکی هیوندای را مورد بررسی قرار دهید

برندهای اصلی لوازم یدکی هیوندای، جنیون پارت و موبیس هستند که به ترتیب به عنوان قطعات درجه یک و درجه دو شناخته می‌شوند. هر دو این برندها به صورت اورجینال هستند که در بازار عرضه می‌شوند. اصل بودن قطعات یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود؛ چرا که استفاده از قطعات تقلبی ممکن است به سایر لوازم خودرو آسیب برساند. البته در نظر داشته باشید که فروشگاههای لوازم یدکی معتبر، نه تنها از ارائه محصولات تقلبی خودداری می‌کنند؛ بلکه بسیاری از آن‌ها به ضمانت و گارانتی کالاهای خود می‌پردازند.

خرید لوازم یدکی هیوندای بدون واسطه از اتوموبی

چگونه لوازم یدکی اصل از تقلبی تشخیص داده می شوند؟

با توجه به اینکه کیفیت قطعات یدکی هیوندای اصل با نمونه تقلبی آن تفاوت دارد و همچنین در بازار امروز شاهد محصولات تقلبی به صورت گسترده هستیم؛ بهتر است با داشتن اطلاعات کافی نمونه اورجینال را از نوع تقلبی محصول تشخیص دهید. چرا که از نظر بستهبندی و حتی مارک، لوازم یدکی تقلبی بسیار مشابه با نمونه اصل آن بوده و سبب اشتباه بسیاری از مصرفکنندگان در زمان خرید شده است. البته بسیاری از افراد از عاقبت استفاده از محصولات تقلبی و آسیبهای آن آگاه نیستند و بعدا دچار مشکل می‌شوند. برای اینکه بتوانید لوازم یدکی اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید؛ موارد زیر را درنظر داشته باشید.

  • توجه به جوشکاری و ظرافت آن در محصولات
  • توجه به جزئیات قطعه (شماره فنی قطعه و مدل خودروی موردنظر)
  • مرغوب بودن بستهبندیهای لوازم یدکی
  • داشتن گارانتی یا ضمانتنامه
  • درنظر گرفتن نماد هولوگرامی محصول و نبود اشتباه نوشتاری
  • تهیه لوازم یدکی هیوندای از مراکز معتبر همچون اتوموبی

لوازم یدکی هیوندای را از کجا بخریم؟

خودروهای هیوندای امروزه مصرفکنندگان زیادی دارند. ازاین رو لوازم یدکی مربوط به آن‌ها در برندهای مشهور وارد بازار می‌شوند. این قطعات اغلب شامل تجهیزات مورد نیاز خودرو هستند که ممکن است با گذشت زمان آسیب ببینند. اگر شما هم به دنبال خرید یا تعویض لوازم یدکی هیوندای هستید؛ می‌توانید این قطعات اورجینال را با بهترین کیفیت به همراه قیمت مناسب از اتوموبی خریداری نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =