به‌تام‌روانکار

شرکت «به‌تام‌روانکار»با در اختیار  داشتن تکنولوژی توتال فرانسه، در آینده‌ای نزدیک با عرضه کامل‌ترین  سبد گریس کشور به  قطب  تولید این محصول  تبدیل می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت «به‌تام‌روانکار»با در اختیار داشتن تکنولوژی توتال فرانسه، در آینده‌ای نزدیک با عرضه کامل‌ترین سبد گریس کشور به قطب تولید این محصول تبدیل می‌شود. مهندس مهدی رفیعی، مدیرعامل شرکت «به‌تام‌روانکار» در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو« ضمن تاکید بر تمرکز این شرکت تولیدکننده روانکار بر تامین نیاز کشور به انواع گریس‌های خاص صنعتی گفت: «متاسفانه تا پیش از این بخشی از نیاز صنایع مختلف کشور از جمله صنایع فولادی به‌دلیل خاص بودن تکنولوژی تولید، از خارج کشور تامین می‌شد اما با تلاش کارشناسان «به‌تام‌روانکار» در آینده بسیار نزدیک نیاز صنایع به انواع گریس‌های خاص با ارزبری بالا در کشور تولید و تامین خواهد شد.» رفیعی با اشاره به اینکه تکنولوژی گریس‌سازی در «به‌تام‌روانکار» نه‌تنها پس از خروج توتال فرانسه از ایران حفظ شد بلکه به لحاظ کمی و کیفی و سبد محصولی نیز به‌روز شد و توسعه یافت.
مهندس رفیعی همچنین یادآور شد: «توسعه سبد محصولات با بالابردن کیفیت گریس ایرانی از اولویت‌های «به‌تام‌روانکار» است و در این زمینه اقدامات بسیار بزرگی صورت گرفته، در همین رابطه ظرفیت تولید گریس در این شرکت از سالاانه 1500تن به 9هزار تن خواهد رسید. همچنین در این راستا طرح توسعه گریس‌سازی «به‌تام‌روانکار» مدتی است که در دستور کار قرار دارد که باپیشرفت 25درصدی طرح توسعه در حال حاضر ظرفیت تولید گریس از 1500تن به 4500تن در سال رسیده است. تولید گریس کلسیمی با پایه حیوانی یکی ازدستاوردهای بخش تولیدگریس «به‌تام‌روانکار» است و درحال‌حاضر با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های وارداتی در اختیار صنایع قرارمی‌گیرد.»
مدیرعامل «به‌تام‌روانکار» اظهار امیدواری کرد به‌زودی این شرکت به‌عنوان رهبر تولید گریس کشور شناخته خواهد شد و نیاز تمام صنایع به گریس‌های خاص را که تاکنون مجبور به واردات آنها از کشورهای اروپایی بودند، با قیمتی پایین‌تر و کیفیتی رقابتی برایشان تامین خواهد شد. رفیعی در ادامه از توسعه خطوط تولید این شرکت برای تامین روانکار با کیفیت در داخل خبر داد و افزود: «طرح توسعه مخازن بلندینگ از 6500تن به 12هزار تن در حال انجام است که ظرفیت مواد اولیه قابل ذخیره‌سازی را از 7میلیون لیتر به 14میلیون لیتر افزایش خواهدداد.
با تکمیل این طرح، شرکت «به‌تام‌روانکار» به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ روغن‌های موتوری و صنعتی، کنترل بیشتری بر خرید مواد اولیه موردنیاز خود خواهد داشت و خط تولید سوم خود را به بهره ‌برداری خواهد رساند.» به گفته مدیرعامل «به‌تام‌روانکار» با اضافه شدن سومین خط پرکنی به ظرفیت تولید این شرکت، ظرفیت تولید کارخانه روزانه هزار تن افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =