برمبو

برمبو (Brembo) شریک فنی انحصاری در سیستم‌های ترمز با کارایی بالا برای شبیه‌ساز رانندگی گرن‌توریسمو ۷ درخط مقدم سری مسابقات جهانی قرار گرفته که روز 27 می با نخستین رقابت آنلاین آن در فصل  اول آغاز شد. ا

به گزارش «اخبار خودرو»،برمبو (Brembo) شریک فنی انحصاری در سیستم‌های ترمز با کارایی بالا برای شبیه‌ساز رانندگی گرن‌توریسمو ۷ درخط مقدم سری مسابقات جهانی قرار گرفته که روز 27 می با نخستین رقابت آنلاین آن در فصل اول آغاز شد. این مسابقه برای تمام راننده‌هایی که یک نسخه از این شبیه‌ساز را خریداری کرده باشند، در کنسول‌های PS4 یا PS5 آزاد است. این همکاری پس از اعلام همکاری شرکت ترمزساز و شبیه‌ساز مورد اشاره درماه مارس آغاز شد و برمبو اکنون سیستم‌های ارتقای خود را دراختیار شرکت‌کنندگان سری 2022 قرار می‌دهد. در فروشگاه تیونینگ، رانندگان می‌توانند با بالاترین عملکرد و متمایزترین راه‌حل‌های ترمز برمبو از جمله دیسک‌های ترمز کربن-سرامیک و کالیپرهای GT-BM در هشت رنگ مختلف، رقابت خودروهای اصلی خود را با دیگران درسطح بالاتری انجام دهند. از طریق حالت ورزشی شبیه‌ساز، رانندگان به‌سری جهانی «Gran Turismo 2022» دسترسی پیدا می‌کنند و هنگامی که به‌آنجا می‌آیند، برای جام ملت‌ها ثبت‌نام می‌کنند که در آن رانندگان، کشور مربوطه خود را نمایندگی خواهند کرد؛ درعین حال برای افتخارآفرینی فردی نیز با هم رقابت می‌کنند. همچنین جام تولیدکنندگان هم کماکان وجود دارد؛ جایی که از طرف سازنده خودرو مورد علاقه خود با سایر شرکت‌کنندگان رقابت خواهید کرد. سری جهانی Gran Turismo بازگشت خوشایندی به‌برخی رویدادهای زنده درسال 2022 خواهد داشت. براین اساس مسابقه‌دهنده‌های برتر فصل اول دعوت خواهند شد در یک مسابقه سه‌روزه جهانی در ژوئیه دربرابر فینالیست‌های جهانی 2021 در سالن تماشایی پیست ردبول در سالزبورگ اتریش شرکت کنند. این رویداد پایانی برای فصل نخست خواهد بود و البته نقطه میانی سری جهانی «Gran Turismo 2022 » به‌حساب می‌آید. سپس رقابت به‌صورت آنلاین درفصل دوم ادامه می‌یابد و سریع‌ترین رانندگان دعوت می‌شوند ستاره‌های کسب‌شده را درفینال جهانی طی ماه نوامبر به‌چالش بکشند. پس از دو سال، فینال به‌ورزشگاه معتبر مونت‌کارلو که میزبان رویدادهای فینال جهانی 2018 و 2019 بود، بازمی‌گردد. علاوه‌بر دو رویداد زنده حضوری، طرفداران می‌توانند شاهد تقابل رقبا درمجموعه‌ای از سه‌مسابقه جام ملت‌ها و سه‌مسابقه جام تولیدکنندگان از طریق پخش سری جهانی باشند. درحالی که بازیکنان در سراسر جهان به‌صورت آنلاین از خانه خود به‌رقابت می‌پردازند، رقابت سطح بالایی داشته و مهارت‌های موجود نیز چشمگیر است.
رانندگی مجازی درواقع درحال تبدیل شدن به‌یک واقعیت ملموس فزاینده است. به‌همین دلیل برمبو به‌سفر خود برای تبدیل شدن به‌یک ارائه‌دهنده راه‌حل ادامه می‌دهد و تجربه گسترده‌ای را که درآسفالت مسیر مسابقه به‌دست آمده در دنیای مجازی «Gran Turismo™ 7» و سری 2022 آن ارائه می‌کند. رانندگان راهکارهای ترمز برمبو را برای تجربه رانندگی هیجان‌انگیز کشف خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =