نصب ایستگاه شارژ خودروهای برقی ظرف ۲۴ ساعت

به‌تازگی ایستگاه شارژ جدید خودروهای برقی پاپ‌آپ با انرژی خورشیدی راه‌اندازی شده است که می‌تواند درعرض 24 ساعت نصب شود تا امکان شارژ خودروهای برقی را درمکان‌های فاقد زیرساخت لازم فراهم کند.

Papilio3 توسط متخصصان پارکینگ خورشیدی 3ti طراحی و توسعه یافته و در این مدل پارکینگ حداکثر 12 وسیله‌نقلیه می‌توانند از طریق واحدهای برق Sevadis ‘Scatalo Duo Power درمحل شارژ شوند.

این پارکینگ‌های خورشیدی مجهز به‌سیستم مدیریت هوشمند (Fuuse) یکپارچه‌ و یک راه‌حل شارژ هوشمند و مناسب برای خودروهای الکتریکی هستند و خدمات مربوطه را به‌نحو مطلوب ارائه می‌دهند.

Papilio3 قادر است تا 250 کیلووات-ساعت انرژی تولیدشده خورشیدی را ذخیره کند و این فرآیند برق خودروهای الکتریکی را به‌طور موثر درطول دوره‌های شارژ تامین می‌کند.

بنابر توضیح سازندگان این مدل پارکینگ‌های شارژ خورشیدی، هاب‌های شارژ خودروهای برقی را می‌توان از این شرکت اجاره کرد و بنابراین نیازی به‌سرمایه‌گذاری توسط مشتریان دراین بخش نیست.

Papilio3 قرار است راه‌حل‌های شارژ پایدار خودروهای برقی را برای محل‌ کار، مکان‌های گردشگری و بسیاری مشاغل دیگر ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود مکان‌هایی که زیرساخت تسهیلات شارژ خودروهای برقی را ندارند، می‌توانند راه‌حلی را بدون سرمایه‌گذاری پرهزینه به‌کار گیرند.

تیم ایوانز، بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «ما معتقدیم شارژ خودرو درمحل کار و مقصد با انرژی خورشیدی و باتری، بهترین راه‌حل شارژ خودروهای برقی برای رانندگان خواهد بود و صرف‌نظر از نوع خانه‌ای که درآن زندگی می‌کنند، آن‌ها می‌توانند این شارژرها را درهرجایی به‌کار گیرند.»

دراین‌باره باید گفت سیستم 3ti تضمین می‌کند خودروهای برقی می‌توانند به‌سطح شارژی دست یابند که نیازهای روزانه رانندگی را پوشش می‌دهد و این کار را با تولید کمترین میزان کربن انجام می‌دهد.

دیوید آبرنتی، مدیر ارشد این پروژه نیز می‌گوید: «مفتخریم که بخشی از هاب جدید شارژ خورشیدی خودروهای برقی هستیم و به‌عقیده من این واحد ماژولار معادله را تغییر می‌دهد و بدون شک سبب جلب توجه بسیاری از مشاغل و سازمان‌هایی می‌شود که به‌دنبال ارائه تسهیلات شارژ خودروهای برقی به‌کارمندان و مشتریان خود هستند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =