کد خبر: 240812
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

پیش از خرید هر خودرویی باید درباره آن اطلاعات کاملی کسب کنید و با حساسیت به دنبال نکات مهم باشید. وقتی به برند لوکسی مانند بی ام و BMW میرسیم این حساسیت چند برابر می شود. ما در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که باید حین خرید خودروی بی ام و رعایت کنید، نکاتی که هیچ فروشنده ای به شما نخواهد گفت.

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که شما در حال خرید یک خودروی کارکرده بویژه کارکرده آلمانی هستید. خودروهای باکیفیتی که اگر به درستی نگه داری نشده باشند به عذاب و دردسر برای شما تبدیل خواهند شد.

نکات خرید بی ام و

بی ام و بخرید که فروش آسانی داشته باشد

اولین نکته این است که خودرویی از بی ام و را انتخاب کنید که اگر روزی قصد فروشش را داشتید به مشکل نخورید و به راحتی به فروش برسانید. برخی بی ام وها ماندد X3 نسل اول فروش دشواری دارد و برخی مانند X3 نسل دوم، به راحتی به فروش می رسد. این موارد را حتما باید با یک کارشناس صادق، بیطرف و متخصص مشورت نمائید.

هزینه نگهداری و استهلاک بی ام و چقدر است؟

به طور کلی مدل های قدیمی تر بی ام و، هزینه های زیادی دارند. زیرا صاحبان زیادی داشته اند که قطعا برخی از آنها از خودرو به درستی استفاده نکرده اند. هزینه های نگهداری BMW به خودی خود، زیاد است. حال شما تصور کنید که به این هزینه ها، هزینه های تعمیرات هم اضافه شود. بی ام و خودرویی است با قطعات بسیار گرانقیمت، تعمیرکاران کم و بسیار تخصصی با دستمزدهای بالا و... که همگی سبب می شود اگر در ابتدای خرید نقص و ایراد (هرچند کوچک) متوجه نشوید یا نادیده بگیرید، بعدها هزینه های گزافی بپردازید.

نکات خرید بی ام و

بی ام و کم معامله بخرید.

سعی کنید خودرویی بخرید که کمتر دست به دست و معامله شده باشد. معمولا اگر ماشینی سالم باشد، یعنی مالکین آن از آن به درستی استفاده کرده اند و از آن خودرو راضی بودند و ترجیح داده اند به جای ارتقای به خودروی به روزتر، از خودروی سالم و ب دردسر خود لذت ببرند.

مشکلات رایج در بی ام و ها

حین خرید بی ام و دقت کنید معمولا بعضی قطعات زودتر از بقیه خراب می شوند و شما باید حین بررسی به این قطعات توجه بیشتری داشته باشید:

  • خراب شدن لنت جلو و عقب خودرو بی ام و
  • خرابی شدن ترمز بی ام و
  • صدا دادن موتور خودرو در سرعت بالا
  • تعوبض روغن خودرو
  • خراب شدن فیلتر روغن خودرو
  • ترک روی رینگ ها
  • فعال بودن همه آپشن ها و نداشتن هیچگونه اررور و خطایی

کم کردن کیلومتر بی ام و

این کارنوعی کلاهبرداری مدرن است، چراکه بعضا دیده شده نه تنها به بخش نرم افزاری خودرو صدمه وارد شده بلکه خودرو به دلیل داشتن کیلومتر مجازی، سالهاست که بخشی ازسرویس های اساسی خود راه انجام نداده است. تعویض فیلترسوخت، تعویض روغن ترمز، تعویض فیلترهای کابین، تعویض مبدلهای کاتالیزوری اگزوز و تعویض تایرها بخشی از این سرویس های هستند.

می بینید که اکثراین سرویسها با سلامتی وجان مالک بازی کرده و بعدا عمر مفید خودرو وقطعات اصلی آن را کم می کند. باید ذکر شود که هیچ برنامه جامع کم کردن کیلومتری وجود ندارد و همگی قابل کشف است.

کارشناس متخصص خرید بی ام و

شما باید خودروی خود را نزد کارشناس ببرید تا سلامت فنی، موتور گیربکس، بدنه، اصالت مدارک و... را چک و بررسی کند. مطمدن باشید اگر خودتان بخواهید اقدام به خرید کنید قطعا خرید خوبی نخواهید داشت. 40 سال فعالیت در بازار خودرو این را به ما ثابت کرده است.

شما به ناچار باید به شخصی اعتماد کنید تا زیر و بم این خودرو لوکس را بشناسد. ما به شما اطمینان می دهیم اگر در خرید خود به ما اطمینان کنید و با کارشناسان ما همراه باشید، بهترین خرید ممکن را خواهید داشت. اتوخسروانی به عنوان بزرگترین فروشنده خصوصی خودرو در کشور با تجربه ای بیش از 40 سال فعالیت، همچنین داشتن مجموعه های تخصصی خودرویی با برند اتوشناس، صفر تا صد یک خرید مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. ما در تمام زمینه ها مرتبط با خودرو، تجربه های بسیار زیادی داریم.

منبع: قیمت بی ام و

اتوخسروانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =