لاستیک هانکوک

سه پرچمدار تابستانی، تمام‌فصل و زمستانی تایرساز مشهور کره‌ای پس از انجام تست‌های میدانی توسط مجله مشهور اتواکسپرس به‌عنوان برترین محصولات سال برگزیده شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سه پرچمدار تابستانی، تمام‌فصل و زمستانی تایرساز مشهور کره‌ای پس از انجام تست‌های میدانی توسط مجله مشهور اتواکسپرس به‌عنوان برترین محصولات سال برگزیده شدند. این مجله در شماره ویژه خود که در 26مِی 2022 منتشر شد، ویژگی‌های برجسته Ventus S1 evo 3 را بیان کرده که اولین جایزه را در سال گذشته در تست تایرهای تابستانی اتواکسپرس با استفاده از عبارت «اولین برد شایسته» کسب کرد. آمیزه لاستیک‌های تازه‌ توسعه‌یافته کره‌ای به‌ویژه در دمای بالا به خوبی کار می‌کنند و در ترمزهای خیس نیز نتیجه خوبی را ارائه می‌دهند. به طور کلی آزمایش‌کنندگان تایید کردند این تایر «عملکرد عالی در همه جوانب» داشته است. این امر باعث شد مجله مورد اشاره Ventus S1 evo 3 را به‌عنوان محصول سال 2022 انتخاب کند. ازسوی‌دیگر سری Kinergy 4S 2 توانست در برابر رقبای مشهور پس از اعلام نتایج آزمایش‌های مرطوب پیروز شود و به جایگاه‌ برتر در عملکرد ترمز و هندلینگ دست یابد. جایزه «محصول سال» به این سری را می‌توان به دنبال پیروزی سال گذشته دانست. درنهایت سری زمستانی i*cept RS 2 در همان آزمایش به‌عنوان محصول «تحسین‌شده» دست یافت. باتوجه به بررسی‌های اتواکسپرس این تایر «به خصوص در زمینه هندلینگ، با فرمان خودروهای نسبتا پرجنب و جوش و با لغزش کم احساس خوبی ارائه می‌کند.»
چانگ یول هان، مدیر هانکوک تایر بریتانیا گفت: «از جوایز اخیر اتواکسپرس خوشحالیم. آنها بار دیگر ثابت می‌کنند محصولات ما یک انتخاب عالی در تمام سال هستند. به‌طور خاص، جوایز «محصول سال» برای تایرهای پرچمدار تابستانی و تمام فصل، نشانه مهمی برای مشتریان بریتانیایی ماست که می‌توانند به هانکوک و تحقیق و توسعه مداوم آن اعتماد کنند».

ویژگی‌های اختصاصی سه تایر سال اتواکسپرت
سری Ventus S1 evo 3 به لایه‌های مرکزی با استحکام بالا مجهز شده است که در ترکیب با دیواره جانبی تقویت شده، نه‌تنها فرمان‌پذیری اسپرت و پویا را تضمین می‌کند، بلکه پایداری در سرعت بالا، ثبات در جهت‌دهی و دقت فرمان را به‌ویژه در سرعت‌های بالا تضمین می‌کند. براساس بهبودهایی که در عملکرد چسبندگی در شرایط خیس و دقت هندلینگ/فرمان تاکید شده است بسیاری از خودروسازان مشهور از این تایر به عنوان تامین اصلی «OE» برای مدل‌های برتر خود استفاده می‌کنند. با Kinergy 4S 2، تایرساز ممتاز هانکوک یک متخصص تمام فصول برای شرایط مختلف آب‌وهوا و دما به ارمغان آورده است. اکنون در پنجمین نسل Kinergy 4S 2 عملکرد متعادل‌تر و ثابت‌تری ارائه می‌دهد. این تایر به‌ویژه برای رانندگان باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است که می‌خواهند بدون تعویض تایر شش‌ماهه مداوم فعالیت کنند، اما همچنان خواهان عملکرد متعادل و ایمنی در سال هستند. به‌ویژه باتوجه به شرایط آب‌وهوایی متغیر اروپا و همچنین استفاده در محیط‌های شهری، تایر جایگزین جذابی برای اطمینان از فعالیت در تمام سال مطابق با قانون خواهد بود.
درنهایت Winter i*cept RS 2 که برای ارائه عملکرد متعادل در شرایط رانندگی زمستانی طراحی شده، مجهز به ترکیب سیلیسی با اندازه نانو ویژه است که به‌واسطه قابلیت پخش بالا، مقاومت در برابر سرخوردن در دماهای پایین را دارد. این تایر جدید محلول استایرن بوتادین را به آمیزه خود افزوده است. این ترکیب تضمین می‌کند آج حتی در دمای بسیار پایین خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می‌کند، بنابراین با افزایش سطح تماس تایر، به‌ویژه در دمای سرد و جاده‌های مرطوب در زمستان کشش و قدرت ترمز عالی را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =