والوولاین

نخستین مرکز تخصصی ارائه خدمات به خودروهای سنگین «والوولاین» افتتاح شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،نخستین مرکز تخصصی ارائه خدمات به خودروهای سنگین «والوولاین» افتتاح شد.
پوشش خدمات ناوگان سنگین شامل کامیون‌های حمل‌ونقل بزرگ، کامیون‌های کمپرسی، کامیون‌های بتن، خودروهای آتش‌نشانی، اتوبوس‌ها و کاروان‌هاست. تخمین زده می‌شود فرصت مالی تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین ایالات‌متحده فقط در بخش برون‌سپاری بیش‌از 8میلیارددلار باشد. والوولاین خدماتی را که در خودروهای سواری سبک در مراکز خدمات «Valvoline Instant Oil ChangeSM» استفاده می‌کند، به شکلی مناسب‌سازی‌شده در این مرکز ارائه می‌دهد. همچنین فرآیندهای اختصاصی خود را برای وسایل نقلیه کلاس 5-8 با وزن بیش‌از 30 هزار پوند (۱۳ و نیم تن) نیز ارائه می‌کند. این حرکت یک گام بزرگ دیگر در استراتژی توسعه خدمات کلی والوولاین در زمینه تعمیر و نگهداری و خدمات پیشگیرانه سریع و قابل‌اعتماد برای همه خودروهاست؛ خودروهای سبک، متوسط، سنگین، وسایل‌نقلیه الکتریکی (EV)، هیبرید و دیزلی در لیست ارائه خدمات والوولاین قرار می‌گیرند.
سام میچل، مدیر عامل والوولاین گفت: «شرکت ما تشخیص داد بازار نیاز به ارائه خدمات به صاحبان ناوگان سنگین دارد و البته برای ارائه این خدمات از افراد باتجربه‌ای که تقریبا 40سال تخصص عملی در سرویس مراکز تعویض والوولاین داشتند، استفاده می‌کند. مرکز خدمات ناوگان سنگین یک گام رو به جلو در تعهد والوولاین برای توسعه استراتژی خدمات و ارائه راه‌حل‌های مناسب برای دارندگان انواع وسایل نقلیه، چه درحال‌حاضر و چه در آینده است.»
تکنسین‌هایی که دوره‌های آموزشی متعددی را در مرکز خدمات ناوگان سنگین والوولاین و همچنین خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه از جمله تعویض روغن و فیلتر را گذرانده‌اند، خدمات این مرکز را انجام خواهند داد. بررسی اجزای حیاتی خودرو ازجمله تعویض باتری، انتقال و سرویس دیفرانسیل و بازرسی‌های منطبق بر استانداردهای وزارت حمل‌ونقل (DOT) ایالات‌متحده را می‌توان از مهم‌ترین نکات در روند ارائه خدمات این مرکز دانست.
البته این خدمات در زمان 75 دقیقه یا کمتر انجام می‌شوند که به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از تعمیرگاه‌های معمولی و نمایندگی‌ کامیون‌هاست زیرا زمان سرویس درآنها اغلب به 24 ساعت یا بیشتر می‌رسد.
این مرکز خدمات به‌منظور سهولت در انجام کار، قرار سرویس ازپیش برنامه‌ریزی‌شده برای تحویل منطبق با زمان مورد نظر شما را ارائه می‌دهد، همچنین ارتباط مستقیم را با مدیران ناوگان برقرار می‌کند. مرکز خدمات ناوگان سنگین والوولاین را می‌توان در مسیر 990 Enterprise Drive در لکسینگتون (ایالت کنتاکی) پیدا کرد. البته باید گفت نوبت‌دهی برای دریافت خدمات به صورت آنلاین هم امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =