درپاسخ به‌قسمت نخست سوال شما با توجه به‌آنچه شما گفتید، باید گفت مشکل تنها به‌معیوب بودن سنسور فشار هوا مربوط می‌شود و در این حالت باید این قطعه تعویض شود.

خودرو پراید مدل 93 دارم و چندهفته‌ای است صبح‌هنگام برای روشن کردن خودرو باید به‌آن استارت زیادی بزنم. همچنین اگر به‌پدال گاز فشار وارد کنم و گاز زیاد بدهم، خودرویم خاموش می‌شود. این درحالی است که فیلترهوا را به‌تازگی تعویض کرده‌ام. علاوه‌بر این بعد از این‌که دنده را خلاص می‌کنم، صدایی از بخش میانی خودرو به‌گوش می‌رسد. علت چیست؟

به گزارش «اخبار خودرو»،درپاسخ به‌قسمت نخست سوال شما با توجه به‌آنچه شما گفتید، باید گفت مشکل تنها به‌معیوب بودن سنسور فشار هوا مربوط می‌شود و در این حالت باید این قطعه تعویض شود. اما این‌که در برخی مواقع خودرو با استارت اول روشن نمی‌شود، مشکل تنها به‌معیوب بودن سنسور دمای آب مربوط می‌شود و بنابراین برای رفع مشکل باید این قطعه تعویض شود.
از طرفی این مشکل هیچ‌گونه ارتباطی با تعویض فیلتر هوا ندارد. زیرا اگر خودرو با تک‌استارت روشن نشود، مشکل از سنسورهای دمای آب و فشار هواست که با مراجعه به‌نمایندگی یا تعمیرگاه، شخص مکانیک این دو سنسور را تعویض کرده و مشـــــکل خودرو شما برطرف خواهد شد.
همچنین در زمان خلاص کردن دنده، صدای تولیدی از آن تنها به‌لقی اهرم کلاچ مربوط می‌شود. به‌عبارت دیگر اهرم کلاچ تنظیم نیست و برای رفع مشکل باید این قطعه تنظیم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =