آرتاویل تایر

مهم‌ترین برنامه گروه صنعتی رازی؛ توسعه سبد محصول با نگرش ویژه و منطبق با استانداردهای نوین و به‌روز ملی و بین المللی است.» وی با بیان اینکه به‌تازگی  تایر 185l65R14 توسط مرکز نوآوری و فناوری گروه صنعتی رازی مراحل طراحی خود را به‌صورت کامل گذرانده و به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،توسعه محصولات گروه صنعتی رازی با تولید تایرهایی با عملکرد بالا و منطبق با استانداردهای ایمارک صورت می ‌گیرد. مهندس ارسلان امتعلی، مدیرعامل مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با بیان این مطلب و تاکیدبر نگرش ویژه مدیران گروه صنعتی رازی بر بهبود کیفیت و عملکرد تایرهای تولیدی در این گروه صنعتی به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «مهم‌ترین برنامه گروه صنعتی رازی؛ توسعه سبد محصول با نگرش ویژه و منطبق با استانداردهای نوین و به‌روز ملی و بین المللی است.» وی با بیان اینکه به‌تازگی تایر 185l65R14 توسط مرکز نوآوری و فناوری گروه صنعتی رازی مراحل طراحی خود را به‌صورت کامل گذرانده و به مرحله تولید رسیده، موفق به پشت سر گذاشتن آزمون های عملکردی شده است، ادامه داد: «آزمون‌های عملکردی (Performance)، خوش‌سواری(Ride Handling)، ایمنی (Safety) و زیست‌محیطی (SWR) روی این تایرها انجام شده و ضمن انطباق کامل با استانداردهای نوین ملی و بین المللی، سطح 2 (Stage2) استاندارد زیست‌محیطی یعنی S2WR2 را هم با نتایج بسیار خوبی پشت سر گذاشته است.» به‌گفته امتعلی درحال‌حاضر این تایر مراحل دریافت استاندارد ایمارک را از مراکز ذی‌صلاح اروپایی طی می‌کند.
مدیرعامل مجتمع صنعتی آرتاویل‌تایر با بیان این موضوع که کلیه مراحل طراحی این تایر اعم‌از طراحی پروفایل، تدوین نقشه‌های لازم، طراحی پترن، طراحی آمیزه و اجرای دقیق مراحل ساخت توسط متخصصان گروه انجام شده است، اعلام کرد اولویت اساسی گروه صنعتی رازی در این زمینه اتکا بر توان مغزافزاری، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری داخلی و متخصصان کشور است و توسعه سبد محصول در حوزه تایرهای HP و UHP منطبق با استانداردهای نوین بین‌المللی و کسب استانداردهای E-Mark برای کلیه سایزهای تولیدی در دستور ویژه کار مدیریت قرار دارد.
مهندس امتعلی درخصوص ویژگی تایر تولیدشده نیز افزود: «این تایر علاوه‌بر ویژگی‌های مناسب ایمنی، عملکردی و خوش‌سواری و انطباق با مرحله دوم استانداردهای زیست‌محیطی (S2WR2)، به‌عنوان یک تایر چهارفصل (All Season)، قابلیت‌استفاده در شرایط آب‌وهوایی مختلف را دارد. طراحی آمیزه‌های لاستیکی این تایر به‌گونه ای است که ضمن رعایت کامل ویژگی‌های ایمنی و عملکردی، از مقاومت سایشی بسیار بالایی نیز برخوردار است و در عین حال با قرارگیری ضریب مقاومت غلتشی در محدوده مورد تایید نسخه جدید استاندارد E-Mark، کاهش مصرف سوخت خودرو را نیز به همراه دارد. از دیگر ویژگی‌های این تایر، عملکرد مناسب در جاده‌های خیس و برفی و دارای گل‌ولای است که موجب می‌شود این تایر به‌دسته تایرهای با ویژگی M+S تعلق داشته باشد. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که در شرایط خاص جاده‌های گل‌آلود (Mud) و برفی (Snow)، از چنگ‌زنی خوبی به سطح جاده برخوردار است و می‌تواند ایمنی مناسبی را برای سرنشینان خودرو فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =