انتشار گازهای گلخانه‌ای

ABB E-mobility بزرگ‌ترین سایت تولید شارژر سریع DC این شرکت را تا به‌امروز افتتاح کرده است و در این مجموعه تازه‌تاسیس طیف کاملی از شارژرهای ABB DC تولید خواهد شد که از برق‌رسانی تمام بخش‌های حمل‌ونقل پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ABB E-mobility بزرگ‌ترین سایت تولید شارژر سریع DC این شرکت را تا به‌امروز افتتاح کرده است و در این مجموعه تازه‌تاسیس طیف کاملی از شارژرهای ABB DC تولید خواهد شد که از برق‌رسانی تمام بخش‌های حمل‌ونقل پشتیبانی می‌کند.
سرمایه‌گذاری 30 میلیون‌دلاری ABB E-mobility درتاسیسات جدید والدارنو با فروش بیش از 680 هزار دستگاه شارژر خودروهای برقی در بیش از 85 بازار به‌این معنی است که اکنون با بهره‌بــــــــرداری از 16 هزار دستـــگاه شارژر جدید، ظرفیت تولید آن در دو سال گذشته بیش از دو برابر شده است. کارخانه m2 Valdarno در سال امکان ایجاد بیش از 10 هزار دستگاه شارژر DC اضافی را فراهم می‌کند.
فرانک مولون، مدیرعامل ABB E-mobility گفت: «افتتاح تاسیسات جدید Valdarno ما نشان‌دهنده تعهد ABB E-mobility برای ساختن آینده‌ای بدون آلایندگی است و علاوه‌بر افزایش ظرفیت تولید، سرمایه‌گذاری انجام‌شده در والدارنو به‌گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه نوآورانه ما کمک کرده و تضمین می‌کند که می‌توانیم همچنان شهرت خود را به‌عنوان رهبر جهانی در فناوری شارژ وسایل نقلیه الکتریکی تقویت کنیم. همچنین درنظر داریم فناوری حمل‌ونقل الکترونیکی ثابت آینده را برای وسایل نقلیه امروزی ارائه کنیم.» سایت جدید تولیدی پیشرفته قرار است هر 20 دقیقه یک شارژر سریع DC را درهفت خط تولید کند و 15 مرکز آزمایش قادر به‌شبیه‌سازی بیش از 400 جلسه شارژ در روز هستند. ABB بیش از ۱۴ درصد از درآمد خود در سال ۲۰۲۱ را برای توسعه و تاسیس این مجموعه سرمایه‌گذاری کرده و همچنین ABB E-mobility بیش از 350 کارشناس تحقیق و توسعه را درسراسر جهان استخدام می‌کند و دارای مجموعه‌ای از بیش از 350 پتنت اعطاشده است.
ABB از طریق استراتژی پایدار خود در سال 2030 متعهد شده است از مشتریان درکاهش انتشار CO2 حمایت کند و با توجه به‌این‌که سیستم حمل‌ونقل تا 29 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای را به‌خود اختصاص می‌دهد، توسعه و تولید فناوری شارژ هوشمند و قابل اعتماد در والدارنو می‌تواند به‌آینده‌ای با آلایندگی پایین کمک کند. فناوری تولیدشده در این شرکت انتقال سریع به‌سمت وسایل نقلیه الکتریکی کارآمدتر در هر طیفی را امکان‌پذیر می‌کند؛ از خودروهای سواری گرفته تا اتوبوس و وسایل نقلیه سنگین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =