کد خبر: 241014
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
چری اومودا 5

شرکت چینی چری در حال گسترش حضور خود در بازار روسیه است و تا چند ماه آینده، برند جدید اومودا را به‌مشتریان روسی عرضه خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت چینی چری در حال گسترش حضور خود در بازار روسیه است و تا چند ماه آینده، برند جدید اومودا را به‌مشتریان روسی عرضه خواهد کرد. نخستین مدل این برند، کراس‌اوور Omoda C5 نام دارد که درپاییز سال 2021 تحت‌نام چری اومودا 5 روانه بازار شد. گفته می‌شود برند اومودا درکلاس متوسط سطح بالا قرار می‌گیرد و یک شبکه فروش جداگانه در روسیه ایجاد خواهد شد که در مرحله اول شامل 100 شریک تجاری می‌شود. توافق با این شرکا پیش از پایان تابستان صورت می‌گیرد و چری قصد دارد پس از عرضه شاسی‌بلند Omoda C5، یک کراس‌اوور و سدان دیگر را تا پیش از تابستان سال آینده وارد بازار روسیه کند.

گسترش تسلط چری بر بازار روسیه!

کراس‌اوور چری اومودا 5 با 4.4 متر طول، هم‌کلاس خودروهای کیا سلتوس، نیسان قشقایی و اشکودا کاروک است. این خودرو در بازار چین با پیشرانه‌های توربوی 1.5 و 1.6 لیتری عرضه شده که قدرت آن‌ها به‌ترتیب به 156 و 197 اسب‌بخار می‌رسد. نیروی پیشرانه‌ها در هر دو مدل به‌چرخ‌های جلو وارد می‌شود و قیمت این محصول در بازار محلی بین 14 الی 19 هزار دلار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =