آمیکو

این مراسم که با حضور گسترده هنرمندان مطرح کشور برگزار شد، گروه صنعتی آمیکو به‌عنوان اسپانسر این برنامه، حمایت خود را از فیلمسازان و بازیگران سینما و تئاتر اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،این مراسم که با حضور گسترده هنرمندان مطرح کشور برگزار شد، گروه صنعتی آمیکو به‌عنوان اسپانسر این برنامه، حمایت خود را از فیلمسازان و بازیگران سینما و تئاتر اعلام کرد.
این برنامه شامگاه سه‌شنبه 28 ‌تیرماه با همکاری بخش فرهنگی سفارت استرالیا در تهران که مشتاق ترویج هرچه بیشتر روابط فرهنگی بین ایران و استرالیاست، در منزل سفیر استرالیا در تهران برگزار و جوایز برندگان طی مراسمی با حضور سفیر استرالیا خانم لیندال ساکس، هیات داوران و مدیران گروه صنعتی آمیکو اهدا شد.
در این مراسم هنرمندان کشور ازجمله جواد عزتی، سحر دولتشاهی، سپند امیرسلیمانی، سمیرا حسن‌پور، رخشان بنی‌اعتماد، رسول صدرعاملی، محمدرضا مقدسیان، محمود کلاری، حامد کمیلی، سیاوش مفیدی، آرمین میلادی و جمعی دیگر از هنرمندان عرصه سینما حضور داشتند.
پس از اهدا جوایز دو نفر از بازیگران سینما و تئاتر جواد عزتی و سپند امیرسلیمانی به خانواده بزرگ مشتریان گروه صنعتی آمیکو پیوستند و کلید خودروهای آسنا خریداری‌شده توسط ایشان طی مراسمی تحویل شد. گروه صنعتی آمیکو در جهت حمایت از هنرمندان یک طرح فروش با شرایط ویژه، مخصوص هنرمندان سینما و تئاتر تا پایان هفته اول مرداد 1401 در نظر گرفته است. علاقه‌مندان درخواست خود را برای مدیریت روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو ارسال کنند یا با تلفن «48019-021» داخلی ‌128 یا 141 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =