کد خبر: 241493
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

بسم الله الرحمن الرحیم

در این مطلب بهترین نرم افزار حسابداری برای مدیریت تعمیرگاه خودرو را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

ضرروت داشتن نرم‌افزار حسابداری برای تعمیرگاه خودرو

شاید برایتان سوال ایجاد شود که یک تعمیرکار خودرو که دستانی چرب دارد چرا باید نرم‌افزار حسابداری تعمیرگاه داشته باشد؟ برخی افراد به غلط فکر می‌کنند داشتن نرم افزار حسابداری برای تعمیرگاه خودرو خیلی واجب نیست.

بسیاری از لوازم یدکی‌ها و فروشگاه‌ها نرم‌افزار حسابداری دارند ولی متاسفانه اکثر تعمیرگاه‌ها خودشان را از این امکان محروم می‌کنند. در صورتی که بدون اغراق، داشتن یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه برای مکانیکی و صافکاری و... بسیار واجب‌تر از مشاغل فروشگاهی است. زیرا اختلاف و دعوا در تعمیرگاه ها بیشتر از فروشگاه است. حداکثر اختلاف مشتری با لوازم یدکی این است که مشتری بگوید کالایی که به من دادی خراب است و نهایتا مرجوع کند. ولی در یک تعمیرگاه خودرو گاهی اختلافات جدی‌تری پیش می‌آید زیرا خودرو مشتری ممکن است چند روزی در تعمیرگاه بماند و این دلیل بسیاری از مناقشات است. برخی اوقات مالک خودروی تعمیری وقتی برای تحویل خودرو به تعمیرگاه شما مراجعه می‌کند مدعی می‌شود که وسیله‌ای در خودرو بوده که اکنون نیست. یا فرض کنید ماشینی برای تنظیم موتور نزد شما آورده شده و زمانی که مشتری دنبال خودرو می‌آید ادعا می‌کند روی ماشین خش افتاده است. حتی گاهی مشتری که چند ماه است ماشین خود را تحویل گرفته، بر می‌گردد و مدعی می‌شود که چند هفته پیش نزد شما بوده و ماشینش دوباره خراب شده است.

همه این مشکلات با یک نرم افزار خوب مدیریت تعمیرگاه خودرو که از لحظه پذیرش یا تحویل ماشین را به درستی مدیریت و بایگانی کند حل خواهد شد.

بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو

انتخاب بهترین نرم‌افزار حسابداری مدیریت تعمیرگاه و کلینیک خودرو

همیشه انتخاب بهترین کار سختی است. اول از همه باید نیازسنجی کنیم.

ما نیاز به نرم افزاری داریم که به صورت تخصصی تعمیرگاه خودرو را مدیریت کند و فرایندهایی از قبیل پذیرش خودرو، ثبت اطلاعات مشتری و ماشین، ثبت ایراد و وضعیت ظاهری، ثبت لوازم همراه، چاپ رسید پذیرش شکیل و استاندارد و قید قوانین تعمیرگاه در قبض پذیرش، ثبت شرح کار و صدور فاکتور نهایی برای خودرو تعمیری، محاسبه حقوق استادکاران و سایر پرسنل به صورت ثابت و درصدی، ارسال پیامک اطلاع رسانی در مراحل مختلف تعمیر، بایگانی اطلاعات برای مراجعات بعدی، مدیریت سرویس های دوره‌ای، امکانات کامل حسابداری، مدیریت انبار قطعه، حساب‌های بانکی، مدیریت چک ها، انواع گزارشات و...

حالا که نیازمان را فهمیدیم باز هم چالش داریم زیرا اگر یک جستجو ساده در اینترنت داشته باشیم خواهیم دید که اکثر نرم‌افزارهای موجود مدعی هستند این امکانات را دارند.

برای راحتی شما ما نرم‌افزارهای موجود را با دقت بررسی کردیم و بهترین نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو را به شما معرفی خواهیم کرد. این نرم‌افزار برای تمامی مشاغل تعمیراتی خودرو از جمله مکانیکی، صافکاری، اتوسرویس، کارواش، جلوبندی، باتری‌سازی، تنظیم موتور و... مناسب است.

بهترین نرم افزار حسابداری کلینیک خودرو

اسکناس بهترین نرم‌افزار مدیریت و حسابداری تعمیرگاه ماشین

نرم‌افزارهای متنوعی برای مدیریت تعمیرگاه خودرو طراحی شده‌اند که ما سعی کردیم اکثر آنها را بررسی کنیم. متاسفانه بسیاری از نرم‌افزارهای حسابداری معروف که اسم آنها را نمی‌آوریم برای کسب درآمد بیشتر مدعی می‌شوند برای تمامی اصناف نرم‌افزار اختصاصی دارند. واقعیت این است که هیچ شرکت نرم‌افزاری نمی‌تواند به صرف قرار دادن یک امکان پذیرش خودرو در نرم‌افزارش، مدعی شود نرم‌افزار اختصاصی برای تعمیرات خودرو دارد. اما متاسفانه در عمل خیلی از شرکت‌ها تقریبا همین کار را کرده‌اند.

شرکت‌های کوچکی هم هستند که مخصوص تعمیرگاه خودرو نرم‌افزار طراحی کردند اما بعضا این نرم‌افزارها بسیار ضعیف و سطحی بوده و در بخش حسابداری بسیار ضعف دارند.

شاید مهم‌ترین دلیلی که نرم‌افزار خوب برای تعمیرگاه خودرو خیلی کم پیدا می‌شود این است که تقاضا در این صنف بسیار پایین بوده و تعمیرکاران خودرو اکثرا تعمیرگاه خود را بدون نرم‌افزار و به صورت سنتی مدیریت می‌کنند. البته با پیشرفت تکنولوژی امروز نسبت به گذشته تعمیرگاه‌های خودرو بیشتری به دنبال یک خرید نرم‌افزار حسابداری تعمیرگاه هستند.

خبر خوب اینکه با بررسی‌های دقیقی که انجام دادیم به نرم‌افزار حسابداری تعمیرگاه خودرو اسکناس رسیدیم که هم اختصاصی برای تعمیرگاه خودرو طراحی شده، هم امکانات حسابداری کاملی دارد و هم بسیار روان و راحت است.

چرا نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس بهترین نرم‌افزار است؟

در این بخش توضیح می دهیم که چرا نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو اسکناس را به عنوان بهترین نرم‌افزار انتخاب کردیم

  1. کامل ترین نرم‌افزار برای مدیریت تعمیرگاه خودرو

نرم‌افزار اسکناس واقعا به جزئی‌ترین نیازهای یک تعمیرگاه خودرو هم فکر کرده است. امکانات نرم‌افزار اسکناس به قدری زیاد است که اگر می‌خواستیم امکاناتی که در سایتشان منتشر شده را به صورت تیتروار اینجا بنویسیم نزدیک 5000 کلمه میشد. یا مثلا اگر بخش تنظیمات نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس را ببینید نزدیک به 500 گزینه جهت سفارشی سازی محیط نرم‌افزار نسبت به نیازهای شما دارد.

  1. سادگی و سهولت در استفاده از نرم‌افزار بدون نیاز به دانش تخصصی

در بسیاری از نرم‌افزارها برای شروع به کار نیاز است کلی تنظیمات اولیه انجام دهید و تخصص حسابداری داشته باشید. مثلا ابتدا باید اجناس، حساب‌ها، بانک‌ها، صندوق‌ها، مدل‌های خودرو، قطعات، اجرت‌ها و... را تعریف کنید ولی در نرم‌افزار اسکناس همه چیز ساده‌تر است، شما می توانید در همان ابتدا شروع به پذیرش خودرو کنید و نرم‌افزار خودکار همه چیز را تعریف می‌کند.

  1. پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو

طبق ادعای خود شرکت بیش از 95 درصد مشتریان نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو اسکناس از نرم‌افزار و پشتیبانی راضی هستند. البته این صرفا یک ادعا نیست بلکه در سایت نرم‌افزار اسکناس ویدئوهای ارسالی مشتریان قابل مشاهده است. ضمنا جهت دریافت خدمات پشتیبانی نیازی نیست با شرکت تماس بگیرید و در صف انتظار بمانید بلکه کافی است واتساپ پیام دهید.

  1. تضمین قیمت و کیفیت

یک جمله در سایت بود که نظر ما را به خودش جلب کرد:

اگر با این قیمت نرم‌افزاری پیدا کردید که امکاناتی در سطح اسکناس داشت یک نسخه کامل نرم‌افزار را رایگان از ما هدیه بگیرید!

  1. قبض ها و فاکتورهای آماده و متنوع + قابلیت طراحی سفارشی

کلی رسید متنوع از قبل طراحی شده، فقط کافی است رسید دلخواه خود را انتخاب کنید و در صورت دلخواه سفارشی سازی کنید. همچنین می‌توانید یک رسید به سلیقه خودتان از صفر طراحی کنید.

  1. به روز بودن نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو اسکناس

طبق بررسی ما نرم‌افزار اسکناس به صورت مداوم در حال به روز شدن است. تاریخچه آپدیت‌های منتشر شده و امکانات جدید هر آپدیت در سایت شرکت موجود است.

  1. سیستم ارسال پیامک و تلفن گویای هوشمند

وضعیت تعمیر خودرو در هر مرحله برای مشتری به طور خودکار پیامک می شود و نیازی به پیگیری از سمت مشتری وجود ندارد.

علاوه بر این با سیستم تلفن گویا هر زمان مشتریان با شما تماس بگیرند سیستم تلفن گویا به طور خودکار به آنها پاسخ خواهد داد و مشتریان می‌توانند با وارد کردن شماره قبض خود از آخرین وضعیت خودرو تعمیری خود مطلع شوند. به عنوان مثال اگر خودرو تعمیر شده باشد به صورت صوتی علاوه بر اعلام تعمیر، هزینه نهایی نیز اعلام می‌شود.

جهت توضیحات بیشتر، دانلود نسخه دمو و خرید نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو اسکناس اینجا کلیک کنید تا وارد سایت اصلی نرم‌افزار شوید.

ضمنا نرم‌افزار اسکناس برای سایر مشاغل تعمیرگاهی مانند تعمیرات موبایل، کامپیوتر، لوازم خانگی، الکترونیک و... نیز نرم‌افزار دارد.

در صورتی که تعمیرگاهی غیر از خودرو دارید روی نرم‌افزار مدیریت تعمیرگاه عمومی اسکناس کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =