لاماری ایما

طی چند ماه اخیر شرکت آرین‌پارس فعالیت در خط تولید را برای رساندن محصول «لاماری ایما» به‌دست مشتریان با سرعتی باورنکردنی افزایش داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،طی چند ماه اخیر شرکت آرین‌پارس فعالیت در خط تولید را برای رساندن محصول «لاماری ایما» به‌دست مشتریان با سرعتی باورنکردنی افزایش داد. در پی این تلاش، روز گذشته شاهد جشن تحویل لاماری به مشتریان بودیم و این در حالی است که تا به‌امروز سه مرحله ثبت‌نام برای متقاضیان انجام شده و طی روز جاری «دوشنبه ۲۱ شهریور ماه» نیز سومین مراسم قرعه‌کشی برای کشف مالکین خوش‌شانس این کراس‌اوور برگزار می‌شود. براساس قواعد سفارش‌گذاری رایج، خودروهای آرین‌پارس برای نخستین مشتریانی که در سامانه جامع تخصیص کالا یا سامانه اختصاصی شرکت آرین‌پارس ثبت‌نام کرده بودند، باید طی بازه زمانی ابتدای مهرماه تا ابتدای آبان‌ماه تحویل داده می‌شد اما خوشبختانه هنوز دو هفته به رسیدن موعد تحویل خودروها توسط شرکت آرین‌پارس مانده بود که روز گذشته مراسم کلیددهی به‌مشتریان توسط این شرکت برگزار شد. همچنین مدیران آرین‌پارس در این مراسم اعلام کردند که پذیرفته‌شدگان در مرحله دوم تخصیص خودرو و همچنین افرادی که طی روز جاری در مراسم ثبت‌نام در فهرست تحویلی‌ها قرار بگیرند، درصورت تکمیل وجه به‌موقع زودتر از موعد قراردادی خودرو خود را تحویل خواهند گرفت. موسوی از مسئولین برند لاماری در توضیح این روال گفت: «کیفیت فدای زمان تحویل نشده است و شاهد این موضوع نیز ارزیابی کیفی سخت‌گیرانه انجام گرفته شده روی این خودرو است.»

افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت تولید ایما
گفته می‌شود این روال خوش‌قولی قرار نیست متوقف شود و براساس بازخورد مثبت مشتریان نسبت به‌این خودرو ظرفیت تولید 3 هزار و 500 دستگاهی لاماری به‌خاطر استقبال چند هزار نفری علاقه‌مندان به‌این خودرو قرار است تا پایان سال جاری به 5 هزار دستگاه ارتقا پیدا کند. این رقم به‌معنی افزایش ۴۰درصدی در ظرفیت تولید نخستین خودرو سواری شرکت آرین‌پارس خواهد بود. همچنین مدیران گروه آرین ضمن حمایت از امکان انتقال مالکیت از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کردند که در صورتی که در آینده امکان انتقال واگذاری به متقاضیان در سامانه اختصاصی خود شرکت نیز وجود داشته باشد این اقدام بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی قابل انجام خواهد بود.
همه مشتریان لاماری VIP هستند
پس از برگزاری مراسم کلیددهی به 10 مالک اولیه این خودرو قرار است به‌همت نمایندگی‌های گروه آرین که در حال حاضر عملیات تحویل این خودرو را برعهده گرفته‌اند مراسم تحویل برای یکایک مشتریان این خودرو درنمایندگی‌های سراسر کشور انجام شود. بنابراین می‌توان این‌گونه برداشت کرد که برای گروه آرین هیچ مشتری با دیگری تفاوتی ندارد و برای تمام آن‌ها به‌اندازه یکسان خدمات ارائه می‌شود؛ حتی اگر در دورترین مناطق ساکن باشند.

خدماتی به گستردگی کشور
در توضیح شرایط ارائه خدمات به‌نخستین کراس‌اوور مونتاژی گروه آرین یعنی لاماری یادآوری کسب بالاترین امتیازات توسط این گروه در زمان عرضه خودروهایی با برند معتبر میتسوبیشی و دی‌اس به‌عنوان برند پریمیوم و نیمه‌لوکس فرانسوی کافی است. اما براساس بازدیدهای به‌عمل‌آمده از مراحل آموزش، توجیه فنی، انبارداری و موجودی قطعات برای ارائه خدمات پس از فروش توسط معتبرترین مجموعه‌های بازرسی کشور تداوم یافتن و حتی بهبود شیوه ارائه خدمات به‌مشتریان گروه آرین مورد تایید قرار گرفته است.
از سوی دیگر از لحاظ گستردگی قطعات در این مراسم وعده داده شد که تعمیرگاه مرکزی جدیدی برای ارائه خدمات به‌طور اختصاصی به‌خودروهای برند لاماری ایجاد شود. البته در ابتدای فعالیت تمام شبکه نمایندگی‌های گروه آرین در خدمت مشتریان خواهند بود. پشتیبانی فنی این نمایندگی‌ها به‌واسطه آگاه‌سازی تکنسین‌هایی که روی خودروهای با کیفیت فوق‌العاده بالای میتسوبیشی و دی‌اس فعالیت می‌کرده‌اند به‌تایید رسیده است. مدیران گروه آرین در پایان این مراسم ضمن پرده‌برداری از سری اول خودروهای تحویلی اعلام کردند که چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ رانندگی، این خودروها تجربه متفاوتی را به‌رانندگان ارائه خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =