Fleetcare Go بریجستون

بریجستون در آخرین اقدام خود سرویسی تحت‌عنوان Fleetcare Go را عرضه کرده است. این سرویس را می‌توان یک راه‌حل جدید تعمیر و نگهداری تایر و وسایل نقلیه سطح بالا برای ناوگان‌های کوچک و متوسط دانست که کامیون‌ها و اتوبوس‌ها و همچنین خودروهای سواری و ون را اداره می‌کند.

Fleetcare Go Plan یک راه‌حل یکپارچه متشکل از تایرهای سطح بالای بریجستون، کارآمدسازی تعمیر و نگهداری خودرو و رابط هوشمندی است که توسط شرکت خصوصی Webfleet تله ماتیک طراحی شده است.

اتصال به سرورهای Webfleet به مدیران ناوگان دسترسی آسان به عملکرد بخش‌های مختلف ناوگانشان را با طراحی گرافیکی ساده می‌دهد.

با استفاده از تایرهای درجه‌یک بریجستون، کاربران Fleetcare Go Plan می‌توانند از سرویس‌های تعمیر و نگهداری حرفه‌ای و کارآمد تایر توسط شبکه‌ای از شرکای بریجستون برخوردار شوند که عملکرد بهینه تایر و ایمنی رانندگان را تضمین می‌کنند.

با تکیه‌بر عرضه موفقیت‌آمیز Fleetcar این راه‌حل جدید دیجیتالی به مدیران ناوگان‌های کوچک و متوسط کمک می‌کند تا با صرفه‌جویی در زمان، تسلط بر هزینه‌های نگهداری، بهبود رضایت مشتری و انطباق با قوانین و مقررات، کارایی خود را به حداکثر برسانند.

مشترکان طرح Fleetcare Go Plan به یک پرتال ناوگان شخصی و اختصاصی دسترسی خواهد داشت که به آنها امکان می‌دهد در مورد وضعیت هر دستگاه و به طور کلی یک ناوگان، خدمات ارائه‌شده، فاکتورهای دریافتی و وضعیت قراردادهای نگهداری اطلاعات جامعی را کسب کنند.

این پورتال قابلیت پیش‌بینی، دید و بینش کاملی را ارائه می‌دهد و راه‌حل جدیدی است برای مدیران ناوگان و چندوظیفه‌ بودن دستورات را ساده می‌کند به‌خصوص برای مدیرانی که می‌خواهند در عین بهینه‌سازی کار، کنترلشان را نیز حفظ کنند.

این راه‌حل جدید همچنین به کنترل هزینه‌ها از طریق یک سرویس اشتراک با قیمت‌گذاری مبتنی‌بر استفاده و پرداخت‌های ماهانه آسان و قابل پیش‌بینی کمک می‌کند.

از طریق ورود آسان و صورت‌حساب متمرکز این سیستم به همراه فرآیند دیجیتالی پرداخت از ابتدا تا انتها، امکان صرفه‌جویی در زمان نیز فراهم است. هر نوع وسیله‌نقلیه‌ای در سرویس Fleetcare Go Plan می‌تواند به طور حرفه‌ای از تایرهای ممتاز و جایزه‌بگیر بریجستون استفاده کند تا رانندگان راحت و ایمن باشند.

مشتریان همچنین خدمات اختصاصی را دریافت خواهند کرد تا به سوالات آنها سریع و موثر پاسخ دهند. برای ناوگان کامیون و اتوبوس، Fleetcare Go Plan داده‌ها را از طریق یک پورتال ناوگان شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد، به این معنی که پیشرفت قرارداد و ردیابی مسافت پیموده‌شده را به صورت در دسترس و راحت در اختیار قرار می‌دهد.

در واقع این سامانه دیدگاهی روشن در مورد هزینه نگهداری ارائه می‌دهد. این راه‌حل شامل بررسی، تعمیر و نگهداری تایر به‌صورت سه ماهه برای اطمینان از عمر بهینه تایر و ایمنی جاده، با درنظر گرفتن هزینه رایگان تعمیر پنچری تایر و تضمین مسافت پیموده‌شده است.

برای خودروهای سواری و ناوگان وانت‌های تجاری، Fleetcare Go Plan با ارسال صورتحساب‌ به صورت هر شش ماه یک، امکان صرفه‌جویی بیشتر را فراهم می‌کند. درحال‌حاضر این سرویس برای ناوگان کامیون و اتوبوس کشورهای اسپانیا، آلمان و لهستان در دسترس است.

همچنین Fleetcare Go Plan برای ناوگان خودروهای سواری و ون فرانسه، ایتالیا و بریتانیا نیز عرضه شده است. این راهکار به تدریج در کشورهای و مناطق بیشتری در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =