پتروناس

بخش تولید و بازاریابی روانکار شرکت ملی نفت مالزی، پتروناس با یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کویتی برای عرضه روغن موتور و روانکار وارد همکاری شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بخش تولید و بازاریابی روانکار شرکت ملی نفت مالزی، پتروناس با یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کویتی برای عرضه روغن موتور و روانکار وارد همکاری شده است. شرکت «PLI» یا به اختصار(PETRONAS Lubricants International) که شاخه تولید و بازاریابی روانکار شرکت ملی نفت مالزی با نام تجاری پتروناس «PETRONAS» است، با گروه «Al Babtain» به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کویتی، وارد همکاری شده است. گروه «ال‌بابتین» در توزیع روغن‌موتور گروه PLI و روانکارهای صنعتی در کویت مشغول فعالیت است.
درپی همکاری گروه Al Babtain در زمینه فروش محصولات سری PETRONAS Syntium، توزیع طیف وسیعی از روغن‌موتورهای PLI برای خودروهای سواری و همچنین PETRONAS Urania برای خودروهای کامیون و ناوگان برعهده این شرکت خواهد بود. منیر ممنون، مدیر کل AlBabtain Auto گفت: «اضافه شدن روغن‌موتور درجه یک پتروناس به تنوع وسیع محصولات مجموعه ما برتری می‌بخشد. این اقدام درواقع یک مشارکت برد-برد است. انتظار داریم محصولات بین‌المللی PETRONAS Syntium و PETRONAS Urania فروش‌ ما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند.»
احمد الجندی، مدیر توسعه تجاری پتروناس در خاورمیانه نیز افزود: «خاورمیانه بازاری نوظهور برای PLI به‌شمار می‌رود. بنابراین توسعه روابط با توزیع‌کنندگان اصلی برای اطمینان از رسیدن روانکارهای با کیفیت ما به دست مشتریان بسیار حیاتی است. تخصص گروه Al Babtain موفقیت مشترک در بازار داخلی کویت است و موفقیت بلندپروازی‌های منطقه‌ای ما را تضمین می‌کند.» پتروناس از مشارکت با Al Babtain برای تقویت جایگاه خود در کویت استفاده خواهد کرد، همچنین قصد دارد با مشارکت و گسترش شبکه توزیع‌کنندگان خود در این کشور عرضه محصولاتش برای مصرف‌کنندگان، کارگاه‌ها و مشاغل را نیز توسعه دهد. علاوه‌بر این گروه PLI سفارش‌های حجم بالای خرید روانکارهای صنعتی برای کسب‌وکارهای فعال در زمینه سیمان، تولید برق، تولید خمیر کاغذ و فولاد و همچنین معدن را گسترش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =