کد خبر: 242489
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
ون‌های باری

به‌رغم افزایش تنوع محصولات در دسته سواری، خلأ تولیدات مختلف در حوزه تجاری شهری همچنان احساس می‌شود، به‌نحوی‌که این روزها تنها گزینه کسب‌وکارها برای خرید خودروهای تجاری شهری، انواع وانت است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌رغم افزایش تنوع محصولات در دسته سواری، خلأ تولیدات مختلف در حوزه تجاری شهری همچنان احساس می‌شود، به‌نحوی‌که این روزها تنها گزینه کسب‌وکارها برای خرید خودروهای تجاری شهری، انواع وانت است.
اما باتوجه به پیچیده شدن کسب‌وکارها در دهه اخیر وانت‌ها نمی‌توانند تمام نیازهای مشتریان این قشر از بازار را پاسخ دهند. به‌همین منظور، ون‌هایی به بازار عرضه شده‌اند که تنوع کاربری دارند و انعطاف‌پذیر هستند. امروزه بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته از این ون‌های باری در شرکت‌های حمل‌ونقل بار کوچک مقیاس استفاده می‌کنند.
واحدهای توزیع کالا فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت‌های خدمات ساختمان مانند شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ساختمان و... یا شرکت‌های پست خصوصی و دولتی و... از مشتریان عمده این نوع محصولات هستند. اهمیت این خودروها در آن است که برای کسب‌وکارهای خلاقانه قابل‌استفاده هستند. چنانچه به کشورهای توریستی سفر کنید، خواهید دید با تغییراتی جزئی در همین ون‌ها آن‌ها را تبدیل به یک اغذیه‌فروشی سیار یا خودروی کمپ و مانند آن کرده‌اند. گروه بهمن نیز به‌تازگی ون باری اینرودز را تولید می‌کند که به نظر می‌رسد موردتوجه شرکت‌های تاسیسات ساختمان، سرویس خشکشویی‌ها و توزیع کنندگان مواد غذایی و... قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =