بخش بازاریابی شعبه هندوستان توتال‌انرژی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های توتال انرژی در آسیا، دو مایع مخصوص خودروهای برقی را برای انواع خودروهای آینده و موتورسیکلت‌ها یا دوچرخه‌های‌ تمام‌برقی و هیبرید معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بخش بازاریابی شعبه هندوستان توتال‌انرژی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های توتال انرژی در آسیا، دو مایع مخصوص خودروهای برقی را برای انواع خودروهای آینده و موتورسیکلت‌ها یا دوچرخه‌های‌ تمام‌برقی و هیبرید معرفی کرده است. دو محصول Quartz EV Fluid برای خودروها و Hi-Perf EV Fluid برای وسایل‌نقلیه دوچرخ به‌طور خاص برای کاهش مصرف پیشرانه‌های الکترونیکی، گیربکس‌های الکترونیکی و باتری در وسایل نقلیه الکتریکی و هیبرید توسعه یافته‌اند. این شرکت اعلام کرده است این دو مایع سفارشی با خواص الکتریکی بهبودیافته در برابر اتصال کوتاه و الکتریسیته ساکن و سازگاری عالی با کویل‌های مسی و مواد پلیمری جدید مورداستفاده در خودروهای الکتریکی طراحی شده‌اند. توتال انرژی هند افزود: «همچنین این مواد با خواص ضدسایش عالی و مقاومت حرارتی بالا با ویسکوزیته فوق‌العاده کم برای محافظت از چرخ‌دنده‌ها و یاتاقان‌ها و کنترل دمای مطلوب با خنک‌کننده‌ها به صورت کارآمد تولید می‌شوند.»
مایعات روانکاری برقی توتال‌انرژی حاصل سرمایه‌گذاری و اجرای تحقیقات و توسعه گسترده، مشارکت با خودروسازان در سراسر جهان و همچنین استفاده از مسابقات فرمول E به عنوان یک محیط آزمایشی برای مایعات برقی هستند.
سیدشکیل الرحمن، مدیرعامل شرکت روانکارهای آسیای جنوبی یا به اختصار «TEMIPL» در سخنرانی خود در مراسم معرفی این دو محصول گفت: «هند درحال ارتقای سطح پذیرش خودروهای الکتریکی در سراسر کشور با تمرکز بر راه‌حل‌های جابه‌جایی پایدار و پاک است. در نتیجه، انتظار می‌رود بازار خودروهای الکتریکی هند در پنج سال آینده به طور تصاعدی رشد کند. با عرضه طیف وسیعی از مایعات مخصوص خودروهای برقی در هند، تجربه جهانی و تخصص فنی خود را به بازار هند آورده‌ایم. محصولات ما به‌طور ‌ویژه برای رفع نیازهای خنک‌کنندگی، عایق‌کاری و روغن‌کاری انواع وسایل‌نقلیه الکتریکی و هیبرید توسعه یافته‌اند تا اطمینان حاصل شود که آنها در طول عمر خود در اوج کارآیی
باقی می‌مانند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =