FMC M4

زیر کاپوت خودرو خانوادگی ۷ نفره لوکس شرکت فرداموتورز که قرار است به بازار ایران عرضه شود یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو قرار دارد که ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولیدشده به‌وسیله گیربکس ۷ سرعته DCT به‌چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. موتور M۴ به‌لطف توربوشارژ بازده بسیار خوبی دارد.

چه به‌دنبال خودرویی باشید که تمام اعضای خانواده در آن راحت باشند و چه به‌دنبال فضای بیشتری در سفر با دوستان باشید، خودرو ۷ سرنشینه یک انتــــخاب خوب و مناسب است. بر این اساس در بازار بین‌المللی با خودروهای ۷ سرنشینه خوبی مواجهیم. اما در این‌جا لازم است دلایل کاربردی بودن خودروهای ۷ نفره برای خانواده‌ها را با هم مرور کنیم. قبل از آن ضروری است با وجود حق انتخاب‌ گسترده در این بخش، برای یک انتخاب درست و مناسب از اطلاعات لازم هنگام خرید یک خودرو ۷نفره آگاه باشیم که در ادامه به‌این موارد نیز اشاره می‌شود.

شرایط خود را درنظر بگیرید

اگر قصد خرید یک خودرو ۷ نفره را دارید، باید این را بدانید که تعداد اعضای خانواده، سن افراد و فضای بار مورد نیازشان حین سفر باید در این انتخاب لحاظ شود. در چنین شرایطی شما زمانی دست به خرید یک خودرو خانوادگی ۷ نفره می‌زنید که شرایط موجود سبک زندگی شما را تغییر داده باشد و به دنبال یک خودروی جادار با فضای بار مناسب باشید. این روزها شرکت فرداموتورز با درک این نیاز و معرفی محصول جدید خود به نام M۴ این دسترسی را برای شما آسان کرده است.

نخستین محصول ٧ نفره « خودروسازی فردا موتورز »  را بهتر بشناسیم

مزایای ویژه خودروهای ۷ سرنشینه

اگر درحال خرید یک خودرو ۷ نفره هستید، احتمالا فضای کافی کابین در فهرست خرید شما از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود و همان‌طور که گفته شد، انتخاب خودرو ۷ نفره همواره به‌این معنی نیست که شما فقط فضای خالی زیادی در داخل کابین داشته باشید بلکه امکان استفاده بهینه از فضای موجود در خودروهای جدید هفت نفره خانوادگی برایتان میسر شده است.

حال فرض کنید در مسافرت همراهان شما به‌فضای کافی در خودرو دسترسی نداشته باشند، سختی سفر در چنین شرایطی باعث می‌شود تا احتمالا آنها شما را در سفرهای بعدی دوباره همراهی نکنند!

بنابراین باخرید یک دستگاه خودرو M۴که محصول جدید شرکت فرداموتورز است شما وسیله‌نقلیه‌ای را انتخاب می‌کنید که مناسب شرایط شماست. در اغلب موارد طراحی خودروهای ۷ نفره به‌این صورت است که دو صندلی عقب دارای کمترین فضای کافی برای سر و پای سرنشین هستند اما در نمونه‌هایی همچون M۴ محصول فردا موتورز فضای بیشتری به‌آخرین سرنشینان خودرو اختصاص داده شده است.

به‌همین دلیل توجه به‌سن سرنشینان این‌جا اهمیت پیدا می‌کند چراکه معمولا صندلی‌های انتهایی برای کودکان استفاده می‌شود که جثه بزرگی ندارند. اما در خودرو جدید فرداموتورز اگر اعضای خانواده در سن جوانی و میانسالی باشند، درصندلی‌های انتهایی خودرو M۴ فضای بیشتر و مناسب‌تری خواهند داشت.از طرفی از آنجا که کودکان به سرعت رشد می‌کنند انتخاب خودرویی نظیر M۴ شاید ارزش این را داشته باشد که ناچار نباشید هر سال یا هر دو سال یکبار خودرو خود را تغییر دهید.

نخستین محصول ٧ نفره « خودروسازی فردا موتورز »  را بهتر بشناسیم

فضای بار بیشتر

این‌که در یک سفر معمولی چه‌تعداد چمدان با خود حمل می‌کنید تعیین می‌کند که چه‌ انتظاری از صندوق بار خودروی خود دارید. از آن‌جا که خودروهای ۷ نفره می‌توانند دو صندلی اضافی را در خود جای دهند، بنابراین فضای صندوق‌عقب معمولا فشرده‌تر است. با این حال، اگر به‌فضای اضافی برای چمدان نیاز داشته باشید، مدل‌هایی همچون M۴ فرداموتورز با صندوق‌بار بزرگ‌تر در دسترس هستند. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید یک خودرو جادار درمورد نحوه استفاده از وسیله‌نقلیه فکر کنید و با انتخاب خودروی ۷ سرنشینه جادارتر، راحتی و فضای صندوق بار مناسب‌تری را برای خانواده هنگام سفر مهیا سازید.

۵ ستاره کامل ایمنی + ویژگی‌های اضافی!

صرف‌نظر از این‌که همسفران شما چه‌نسبتی با شما دارند، حفظ ایمنی آنها در درجه نخست اهمیت قرار دارد و به‌همین دلیل ضروری به‌نظر می‌رسد که از کسب امتیاز خودرو خود در تست‌های ایمنی اطمینان حاصل کنید. امتیاز از صفر تا ۵ بیانگر عملکرد ‌وسیله‌نقلیه در تست‌های رسمی مربوط به‌ایمنی است و هر چه امتیاز بالاتر باشد، ایمنی خودرو هنگام تصادف بیشتر است. با این حساب می‌توان گفت خودرو M۴ فرداموتورز امتیاز ۵ ستاره کامل ایمنی را ازموسسه مربوطه دریافت کرده است. علاوه‌بر تجهیزات ایمنی استاندارد، بسیاری از خودروهای مدرن با فناوری پیشرفته داخلی عرضه می‌شوند که می‌تواند ایمنی شما را حین رانندگی تا حد زیادی تضمین کند. فناوری موجود، بسته به‌نوع وسیله‌نقلیه متفاوت است؛ اما برخی از محبوب‌ترین و مفیدترین ویژگی‌های ایمنی که باید به‌آن‌ها توجه داشت عبارتند از: ترمز اضطراری خودکار، کروزکنترل تطبیقی، تشخیص نقطه‌کور، تشخیص ترافیک پیش‌ رو، تشخیص چهارراه، اخطار خروج از خطوط، تشخیص عابران پیاده و تشخیص علائم راهنمایی‌ورانندگی. باید یادآوری کرد M۴ با مجهزبودن به این ویژگی‌ها ایمنی بیشتری را برای شما و سرنشینان خودرو به ارمغان خواهد آورد.

نخستین محصول ٧ نفره « خودروسازی فردا موتورز »  را بهتر بشناسیم

محفظه های مناسب برای کودکان

وجود محفظه‌های درون کابین، امکان استفاده از ظرف‌های مخصوص خوردن و آشامیدن را آسان‌تر می‌کند و ضمن فراهم کردن کابینی مرتب و منظم، آسایش مسافران را حین سفر تضمین می‌نماید. بنابراین برخورداری کابین خودرو از محفظه‌های مناسب به‌ارزش آن می‌افزاید، به‌خصوص اگر با کودکان همسفر باشید که دوست دارند محتویات جعبه اسباب‌بازی‌شان را در داخل کابین همراه خود داشته باشند.

صندلی هماهنگ با مسافرت‌های طولانی

اگر با کودکان خردسال سفر می‌کنید، حتما تعداد صندلی‌های مجهز به ISOFIX را در خودرو بررسی کنید. این بدان معنی است که می‌توانید صندلی مخصوص فرزندانتان را با خیال راحت به‌صندلی خودرو ببندید. بنابراین هنگام بازدید از خودرو ۷ نفره برای انتخاب و خرید، نمونه‌ای از صندلی مخصوص کودک خود را به‌همراه داشته باشید تا ببینید آیا می‌توان آن را به‌سرعت و به‌راحتی روی صندلی خودرو نصب کرد یا خیر. این امکان را با خودرو M۴ نیز تجربه کنید.

نوع پیشرانه متفاوت

درست مانند انتخاب هر وسیله‌نقلیه‌ای، هنگام خرید خودرو ۷ نفره نیز باید نوع موتور مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. درحالی که موتورهای بنزینی اغلب گزینه‌های مورد علاقه هستند، ممکن است بخواهید خودرو مورد نظرتان از موتور هیبرید و الکتریکی نیز برخوردار باشد. بر این اساس خودروهای هیبرید یک موتور سوخت سنتی را با یک موتور الکتریکی ترکیب می‌کنند؛ درحالی که یک خودرو الکتریکی برای تامین انرژی به‌شارژ الکتریکی ذخیره‌شده در باتری متکی است. اگرچه خودروهای برقی از مالیات معاف هستند، اما باید درنظر داشته باشید درحالی که موتورهای بنزینی برای رانندگی درمسافت‌های طولانی‌تر مناسب هستند، وسایل نقلیه هیبرید و الکتریکی بیشتر مناسب سفرهای کوتاه‌تر در داخل شهر هستند. از سوی دیگر فضای اشغال‌شده به‌واسطه باتری خودروهای برقی یا هیبرید هم سبب افزایش وزن خودروهای ۷ نفره می‌شود و هم بخشی از فضای کابین را «احتمالا از قسمت کف» به‌خود اختصاص می‌دهد. اما باید در نظر داشت که خودرو FMC M۴ به‌خاطر استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۵/۱ لیتر توربوشارژ، فناوری GDi و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر «WET» اتوماتیک، توان ۱۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتون‌متر و همچنین شتابگیری زیر ۱۰ ثانیه را با وجود مصرف سوخت میانگین ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارائه می‌دهد.

نخستین محصول ٧ نفره « خودروسازی فردا موتورز »  را بهتر بشناسیم

قابلیت‌های اختصاصی ۷ سرنشینه‌ها

چه از ۷ نفره خود به‌عنوان خودرو خانوادگی استفاده کنید یا نه، انتخاب خودرویی با درگاه شارژ USB گزینه خوبی است. به‌این ترتیب می‌توانید تلفن‌همراه خود را در سفرهای طولانی‌ شارژ نگه دارید و درعین حال مطمئن شوید که گوشی‌های دیگران نیز در طول سفر کاملا شارژ می‌شوند. برای رهایی از استرس سفرهای طولانی، به‌دنبال یک سیستم اطلاعات-سرگرمی بصری باشید. ناوبری داخلی می‌تواند به‌شما کمک کند بهترین مسیر را برای هر سفر پیدا کنید و درنظر داشته باشید که خودروهایی همچون فردا M۴ که مجهز به‌صفحه‌نمایشگرهای بزرگ و دوگانه هستند، انتخاب کاربردی‌تری از این وجه به‌شمار می‌آیند. از دیگر ویژگی‌های مفیدی که باید در نظر گرفت می‌توان به‌سنسورهای پارک و دوربین پارک عقب اشاره کرد. اگرچه ضروری نیستند، اما اگر به‌رانندگی با وسیله‌نقلیه بزرگ‌تر عادت ندارید و نیاز به ابزار کمکی دارید، این آپشن‌ها گزینه‌های مفیدی خواهند بود.

درمورد نخستین محصول ۷ سرنشینه فرداموتورز؛ M۴

امیدواریم FMC M۴ دربازار کشورمان همراه با رادار نقطه‌کور، دوربین ۳۶۰ درجه، اتو هلد، ترمز پارک برقی، فناوری حفظ خودرو بین خطوط، سنسورهای نور و باران، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های ردیف اول و دوم، ماساژور تطبیقی صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول و دوم (با قابلیت تنظیم عرضی صندلی‌های ردیف دوم)، کروزکنترل تطبیقی با قابلیت کاهش و افزایش سرعت در ترافیک، تهویه اتوماتیک با تهویه مستقل برای سرنشینان عقب، فیلتر پاک‌سازی هوا، ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه‌ای، هشدار برخورد از جلو و کنترل خودکار نوربالا عرضه شود. ترمزهای ABS مجهز به‌توزیع هوشمند نیروی ترمز، فناوری حفظ تعادل ESP و کنترل کشش TCS نیز روی این خودرو قابل سفارش‌ هستند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید اصغر IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    3 1
    باسلام و خدا قوت.اولاقیمت نهایی.دوم اینکه تا چند سال یا جند کیلومتر گارانتی داره.ضمنا ادرس نمایشگاه وتلفن جهت بازدید بفرماید.با تشکر
  • محمدجوادی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    خیلی عالی
  • ناشناس از ترس IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 2
    خیلی پشتش زشته واقعا بلایی به سر مردم آمد که این زشت رو باید حلوا حلوا کنن
  • احمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    1 0
    کلا ماشینای فردا مثل این میمونه که بری داخل فروشگاه ارزون فروشی چینی خرید کنی یعنی نشون هرکی بدی با چشم ضعیفم میگه چینیه تابلوعه 😁
  • اکبر IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 1
    واقعا از هر جهت که نگه میکنی زشته تابلو مثل لکسوس میمونه جلوش ولی انگار کلی خط خطیش کردن که معلوم نشه
  • فرشاد رضوانی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    1 0
    دروغگوی بزرگی بنام فردا موتور برج ۶ سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردم، هنوز دعوتنامه ارسال نشده. در صورتی که تحویل چهار ماهه بوده…… جواب نمایندگی: خدا رو شکر کنید شرکت جمع نکرده!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =