رحیم محمدی مدیرعامل شرکت پیشرو قدرت آریا

موضوع مهمی که همیشه مورد تاکید شرکت امکو بوده، رعایت این اصل اساسی است که تمام محصولاتی که مشمول دریافت نشان استاندارد اجباری هستند و در سبد  محصولات ما قرار دارند حتما دارای نشان استاندارد و کد استاندارد باشند.

به گزارش «اخبار خودرو»،خرید لنت‌ترمز با کارت گارانتی و همچنین اطمینان از اصالت آن اهمیت زیادی دارد. برخی از شرکت‌ها هرگز پذیرای لنت‌های معیوب خود نیستند و آن‌ها را مرجوع نمی‌کنند. اما شرکت‌هایی هستند که تمام توان خود را برای جلب رضایت مشتری به‌کار گرفته‌اند. شرکت‌هایی که هم قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند و هم گارانتی بسیار قدرتمندی روی محصولات خود ارائه می‌کنند. همچنین کیفیت محصولات برخی شرکت‌ها به‌قدری بالاست که اصولا مشتری نیازی به‌گارانتی پیدا نمی‌کند. اما شرکت پیشرو قدرت آریا که با نام تجاری امکو فعالیت می‌کند، علاوه‌بر قیمت مناسب و گارانتی بسیار معتبر، کارت اصالت هم در محصولات خود قرار می‌دهد تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. درهمین زمینه با رحیم محمدی، مدیرعامل شرکت «پیشرو قدرت آریا» با نام تجاری امکو به گفت‌وگو پرداختیم.

شرکت پیشرو قدرت آریا (امکو) به‌طور مشخص برای نشان دادن اصالت کالای خود چه اقداماتی انجام داده است؟
موضوع مهمی که همیشه مورد تاکید شرکت امکو بوده، رعایت این اصل اساسی است که تمام محصولاتی که مشمول دریافت نشان استاندارد اجباری هستند و در سبد محصولات ما قرار دارند حتما دارای نشان استاندارد و کد استاندارد باشند. قابل ذکر است مهم‌ترین نکته در بخش اصالت کالای امکو کارت اصالتی است که روی تک‌تک محصولات شرکت ما چه به‌صورت کارت و چه به‌صورت لیبل به‌چشم می‌خورد. این کارت‌ها دارای کد اصالت قابل رهگیری از طریق مرکز سامانه پیام کوتاه امکو است. کارت‌های اصالت جدید امکو در آذرماه امسال مورد استفاده قرار گرفتند تا از بروز کپی و تقلب جلوگیری شود. همواره نخستین مشخصه اصالت کالا کیفیت آن است و بر این اساس
فرآیند سنجش و تایید اصالت کالا باید دقیق باشد. نخستین مرحله در این فرآیند، برخورداری از کارت اصالت کالا در ارتباط با کلیه محصولات است که گروه صنعتی امکو با تولید این کارت تلاش داشته به وظیفه‌اش در این بخش به بهترین شکل عمل کند. گروه صنعتی امکو با رعایت اصول حرفه‌ای و پشت‌سر گذاشتن مراحل قانونی ثبت برند، پیشگام‌بودن در اخذ استانداردهای قانونی و الزامی و دقت در ارتقای کیفیت محصولات، صدور کارت اصالت را از دیر باز در دستور کار خود قرار داده است.
گفتنی است تمام موارد قانونی مدنظر قرارگرفته توسط برند امکو از طریق سایت قوه قضاییه و ثبت علائم کشوری به نشانیhttps://ipm.ssaa.ir با شماره ثبت ۲۰۰۴۰۴ قابل رهگیری است.

برتری محصول تولیدی شما به‌لحاظ قیمت و کیفیت درمقایسه با برندهایی که تشابه اسمی دارند، چیست؟
امروزه متاسفانه سوءاستفاده از برند امکو حتی با تشابه اسمی، بسیار در بازار به‌چشم می‌خورد. اما علاوه‌بر مبحث کیفی که کاملا توسط مصرف‌کنندگان گرامی قابل لمس است، شرایط گارانتی نیز برای تمام محصولات امکو وجه متمایزی پدید آورده است. مبنای قیمت‌گذاری در بخش تامین و بازاریابی شرکت، همواره بر اساس درآمد قشر متوسط رو به‌پایین جامعه است. کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، شرایط گارانتی بی‌قید و شرط علاوه‌بر رضایت مشتری، همواره با فروش بیشتر همراه بوده و شرکت را در راستای اهداف خود موفق کرده است. امکو بی‌رقیب است و برای پیشرو ماندن تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است. باید گفت امکوی اصل همواره بی‌رقیب است و اصل اصالت، بنیان ماندگاری است.

برای پیگیری حقوقی افرادی که از برند شما با نام امکو استفاده می‌کنند، چه اقدامی انجام داده‌اید؟
آن‌ها که توان رقابت در بحث کیفیت را نداشتند با تلاش بر سوء‌استفاده از برند امکو اقدامات غیرحرفه‌ای کردند؛ اما با تلاش و پیگیری واحد حقوقی امکو، سوءاستفاده‌کنندگان به‌دستگاه‌های قضایی ارجاع شده‌اند که درنهایت اقدام به‌تغییر بسته‌بندی کردند.

با توجه به‌اینکه شرکت مذکور در تولید محصول خود از مواداولیه مرغوبی (وارداتی) استفاده می‌کند و از سهم بازار قابل توجهی برخوردار شده، سیاست‌های اتخاذشده از سوی شرکت شما در رابطه با آن‌چه گفته شد چیست؟
در منشور ما کسی که کالای مرغوب تولید می‌کند، باید کالای تولیدی خود را مشمول گارانتی کند تا حقوق خریدار حفظ شود. داشتن سهم خوب در بازار منوط به‌رضایت مشتریان و در کنار آن نمایندگان فروش شرکت است.

با توجه به‌کم‌نظیر بودن بحث ارائه گارانتی روی قطعات خودرو به‌خصوص لنت‌ترمز که از ویژگی‌های محصولات شماست (با مدت‌زمان 4 ماه از زمان نصب روی خودرو) درنهایت هدف شما از اتخاذ این شیوه با توجه به‌خسارت‌های احتمالی که متوجه شرکت می‌شود، چیست؟
کمترین مدت گارانتی برای لنت‌ترمزهاست که شامل 4 ماه است. برخی از محصولات ما مانند فن موتور، واترپمپ و پمپ هیدرولیک شامل یک سال گارانتی هستند. گاهی با سوء‌استفاده برخی مشتریان روبه‌رو می‌شویم؛ اما تعداد آن‌ها اندک است. گفتنی است با توجه به‌اعتماد کامل به‌محصولات تولیدی خود نگران مرجوعی کالا نیستیم. اما گارانتی محصولات سبب آرامش خاطر مصرف‌کنندگان عزیز می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مبنای قیمت‌گذاری براساس قیمت تمام‌شده کالا و با در نظر گرفتن توان مشتریان صورت می‌پذیرد. به‌رغم اینکه ما هم از مواداولیه وارداتی استفاده می‌کنیم و با مشکلات تولید، تورم و رکود بازار دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، اما رعایت اعتدال در هر شرایطی را از وظایف مهم خود می‌دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =