کد خبر: 243278
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳
چانگان ییدا

چانگان جدیدترین سدان خودرو را با نام ییدا (Yida) ، معرفی کرده که از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۷۰ اسب‌بخاری استفاده می‌کند و قیمت مناسبی دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،چانگان جدیدترین سدان خودرو را با نام ییدا (Yida) ، معرفی کرده که از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۷۰ اسب‌بخاری استفاده می‌کند و قیمت مناسبی دارد. در چین هر روز سدان‌های جدید بنزینی کمتر و کمتر می‌شوند؛ زیرا خودروسازان این کشور با سرعت زیادی درحال حرکت به‌سمت مدل‌های الکتریکی هستند.

معرفی چانگان «ییدا» با ظاهر شیک و جذاب!

با این ‌حال، چانگان همچنان در حال گسترش خانواده سدان‌های بنزینی خود بوده و حالا مدل جدیدی به‌نام ییدا را معرفی کرده است که البته طراحی آن بیشتر شبیه مدل‌های الکتریکی به‌نظر می‌رسد. ییدا سدان زیبا و اسپرتی با سقف کوپه‌مانند و اسپویلر جذابی در عقب است. ییدا در داخل حتی بیشتر از بیرون، شبیه خودروهای الکتریکی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا در این‌جا شاهد نمایشگر اطلاعات-سرگرمی عمودی بسیار بزرگ ۱۳.۲ اینچی هستیم که بر داشبورد چندلایه خودرو سلطه دارد. این خودرو در اواخر سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن از حدود ۸۵ هزار یوآن (معادل ۱۲ هزار و 340 دلار) آغاز شود.

معرفی چانگان «ییدا» با ظاهر شیک و جذاب!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =