تایرهای تمام‌فصل

تایر تمام‌فصل نسل دوم سلسیوس «Celsius II» جایگزین تایرهای سلسیوس و سلسیوس CUV خواهد شد. همان‌طور که انتظار دارید، این لاستیک جدید برای ارائه خدمات خوب در طول سال طراحی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تایر تمام‌فصل نسل دوم سلسیوس «Celsius II» جایگزین تایرهای سلسیوس و سلسیوس CUV خواهد شد. همان‌طور که انتظار دارید، این لاستیک جدید برای ارائه خدمات خوب در طول سال طراحی شده است. درج علامت «کوه کوچک با ۳ قله و یک دانه برف» (3PMSF) روی این تایر باعث می‌شود انتظارات از این تایر از حد معمول بیشتر باشد، زیرا می‌توان این مدل برای تردد در بارش برف شدید واجد شرایط حضور دانست.
آج بیرونی این تایر برای ارائه ویژگی‌های چسبندگی در تمام فصول طراحی شده است، در حالی که آج داخلی برای غلبه بر برف و لجن اختصاص یافته است. تایر Celsius II از یک ترکیب سیلیسی خاص به کمک بلوک‌های کشش زیگزاگ و چگالی بالا برای افزایش ترمز و همچنین کشش در هوای مرطوب استفاده می‌کند. ازسوی‌دیگر بخش پنجه‌های برفی، شیارهای لجن‌مانند و طراحی ضدآب اختصاصی بودن این تایر در شرایط سخت را کامل می‌کنند. کامرون پارسونز، مهندس محصول در تویو و تحلیلگر میدانی گفت: «بازخوردهایی را که در مورد نسخه CUV سلسیوس و سلسیوس نسل قبل دریافت کردیم، بررسی کرده و در عملکردهای کلیدی این تایر بهبودهایی را در نظر گرفتیم. به لطف تحقیقات، توسعه و آزمایش گسترده، Celsius II عملکرد بهتری در طول سال دارد و به راننده ایمنی و اعتماد بیشتری نسبت‌به قبل ارائه می‌کند.» تایرهای جدید تویو علامت سه‌ قله کوهستان برفی را هم دارد که نشان می‌دهند نسبت‌به تایرهای سنتی تمام فصل در شرایط زمستانی بسیار بهتر عمل می‌کنند، اما در مقابله با برف و لجن مانند تایرهای مخصوص زمستانی خوب نیستند. Celsius II در قطر رینگ 15 تا 22 اینچ، 76 اندازه و در درجه‌بندی سرعت S ، T ، H ، V و W ارائه خواهد شد. لاستیک‌های سلسیوس II برای خودروهای سواری و کراس‌اوورهای محبوب ازجمله مدل‌های فورد، شورولت، هوندا، نیسان، سوبارو و تویوتا در دسترس خواهند بود. تویو می‌گوید محبوب‌ترین اندازه‌ها تا اواخر فوریه 2023 در دسترس خواهند بود و سایزهای بیشتری در ماه‌های بعد به خرده‌فروشان عرضه می‌شوند. لاستیک‌های سلسیوس II دارای گارانتی 60 هزار مایلی معادل ۹۶ هزار کیلومتر هستند. همان‌طور که می‌دانید تویو؛ یک تایرساز ژاپنی با سابقه 75ساله است. تویو از زمان تاسیس به‌عنوان یک شرکت تابعه، از سال 1966 در ایالات متحده حضور داشته است. این شرکت بسیاری از تایرهایش را را در کارخانه خود در جورجیا تولید می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =