کد خبر: 243765
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
تویوتا لندکروزر سری ۷۰

شرکت پاتریوت کمپرز دو دستگاه تویوتا لندکروزر سری ۷۰ و یک دستگاه لندکروزر FJ49 را به کانسپت‌های فوق‌العاده آفرود و ماجراجویی تبدیل کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پاتریوت کمپرز دو دستگاه تویوتا لندکروزر سری ۷۰ و یک دستگاه لندکروزر FJ49 را به کانسپت‌های فوق‌العاده آفرود و ماجراجویی تبدیل کرده است. پاتریوت کمپرز یک‌سری محصولات جدید با نام سوپرتورر آفرود تولید کرده است و سه نمونه از آن‌ها بر اساس لندکروزر شکل گرفته‌اند. تیم پاتریوت کمپرز با JMACX برای ارتقای شاسی FJ79 همکاری کرده است تا بتوان یک اکسل دیگر را روی آن سوار کرد.

محصولاتی فوق‌العاده برای ماجراجویی!

سیستم تعلیق نیز از نوع بادی سواری به‌همراه شوک‌های TJM است که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. ترمزها نیز شامل دیسک‌های ۱۴.۲ اینچی با کالیپرهای ۶ پیستونه هستند که پشت رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های ۳۷ اینچی میکی‌تامپسون پنهان می‌شوند. نیروبخش هیولای مورد بحث پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل با ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت است. وقتی وارد کابین LC79 مگاتورر شوید می‌توانید صندلی‌های جلوی مسابقه‌ای با پوشش چرم و جیر و دوخت‌های متفاوت را ببینید. همچنین کنسول مرکزی جدید، پشت آمپرهای متمایز و … نیز جزو دیگر ویژگی‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =