مکسام

در آخرین طرح گسترش اساسی مکسام به‌عنوان یک شرکت تولید تایر با اصالت چینی؛ یک مرکز توزیع جدید با مساحت 22هزارمترمربع در هاستونِ ایالت تگزاس افتتاح شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در آخرین طرح گسترش اساسی مکسام به‌عنوان یک شرکت تولید تایر با اصالت چینی؛ یک مرکز توزیع جدید با مساحت 22هزارمترمربع در هاستونِ ایالت تگزاس افتتاح شد. هرچند این مرکز، بزرگ‌ترین انبار مکسام در ایالات متحده نبوده و در جایگاه سوم از این نظر قرار می‌گیرد، اما به هرحال تاثیر بسزایی بر رشد این برند در آمریکا خواهد گذاشت.
همچون دو مرکز پخش لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا و ممفیس در ایالت تنسی، محوطه این انبار نیز بر این اساس طراحی شده تا نیاز مشتریان و چرخه ‌تامین کالا با بیشترین بازدهی ممکن صورت پذیرد. مکسام پیش‌بینی می‌کند تا پایان ماه مارس سال جاری یعنی کمتر از یک ماه دیگر این انبار به بهره‌برداری کامل برسد و خدمات شرکت هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان کالا بهبود یابد. دریک افیرد، مدیر پخش بین‌الملل شرکت در این باره گفت: «هاستون به‌عنوان سومین انبار ما یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های طبقه‌بندی کالا را دارد و همین امر، موجب سهولت مشتریان برای دریافت کالای موردنیاز خواهد شد.»
وی در ادامه افزود: «هاستون ازجمله مناطقی به شمار می‌رود که به سرعت در حال گسترش است و البته از بهره‌وری بسیار بالایی نیز برخوردار بوده، زیرا به بنادر مهم، راه‌های ارتباطی بین ایالتی و خطوط ریلی دسترسی گسترده‌ای دارد. بنابراین بهترین زمان برای ساخت یکی از مراکز شرکت در چنین نقطه مهمی بوده و برای ما هیجان‌انگیز است که بخشی از جامعه صنعتی بزرگ بندر
هاستون شویم.»
گسترش روابط اقتصادی شرکتی با اصالت چینی در ایالات متحده آمریکا آن هم در زمانی که قطار تحریم شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف روسی و خروج آنها از اقتصاد جهانی به‌سرعت حرکت می‌کند، گمانه‌زنی‌ها برای وابسته شدن صنعتی روسیه به چین را افزایش داده است، بنابراین بعید نیست در سال‌های آینده شاهد آن باشیم که شرکت‌های مختلف چینی، یک راه میانبر برای روسیه تحریم‌شده باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =