لنت‌ترمز

تولید لنت‌ترمزی که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد، در برنامه‌ بسیاری از تولیدکننده‌ها جای گرفته و در این زمینه شرکت‌ها با هم رقابت سنگینی دارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،تولید لنت‌ترمزی که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد، در برنامه‌ بسیاری از تولیدکننده‌ها جای گرفته و در این زمینه شرکت‌ها با هم رقابت سنگینی دارند. درحوزه لنت‌ترمز موتورسیکلت به‌دلیل درگیری بسیار بیشتر لنت‌های ترمز درمقایسه با خودرو، به‌لنت‌هایی با کارایی بالا نیاز مبرم احساس می‌شود. «اس‌بی‌اس ‌فریکشن» یکی از شرکت‌های پیشرو در این بخش است که فناوری NRS را که موجب استفاده حداکثری از مواد سایشی لنت‌ترمز و درنتیجه استفاده طولانی‌مدت از یک لنت‌ترمز می‌شود، در لنت‌های خود ادغام کرد. این شرکت به‌عنوان نخستین تولیدکننده لنت‌ترمز از این فناوری بهره گرفت و پس از آن بسیاری از تولیدکنندگان دیگر هم از این فناوری استفاده کردند.
توماس میتگارد یورگنسن، مدیر محصول و بازاریابی در SBS گفت: «برای یک فصل عالی آماده باشید. به‌عنوان یکی از پرچمداران در بازار جهانی و تامین‌کننده ترجیحی محصولات ترمز، SBS به‌دلیل قابلیت‌های تحقیق و توسعه گسترده خود از موقعیت قابل توجهی برخوردار است.»
وی افزود: «ما نخستین شرکتی هستیم که ترمزهای دیسکی با خدمات پس از فروش چشمگیر را تولید و فناوری NRSرا به‌طور کامل در محصولات خود ادغام کرد. این فناوری به‌ما امکان می‌دهد از مواد سایشی موجود در لنت بیشترین بهره را ببریم. این مساله محصولاتی با دوام و اقتصادی را دراختیار ‌مشتریان می‌گذارد.»
وی تاکید کرد: « SBSبه‌طور معمول در استفاده از مواد و فناوری‌های پیشرفته نه‌تنها در مسابقات اتومبیلرانی، بلکه برای بازارهای جانبی و بخش مصرف‌ نیز پیشگام است.»
SBS Friction تجهیزات اصلی ترجیحی و تامین‌کننده لنت‌ترمز و محلول‌های اصطکاک برای موتورسیکلت‌ها، اسکوترها، ATV/UTVs، خودروهای خاص و کاربردهای صنعتی از جمله توربین‌های بادی است. سبد محصولات این شرکت همچنین شامل دیسک‌های ترمز، کیت‌های کلاچ، کفش‌های ترمز، شیلنگ‌های ترمز و موارد دیگر می‌شود.
علاوه‌بر این لنت‌ترمز SBS با فناوری NUCAP NRS تقویت شده است که اتصال مکانیکی و تخریب‌ناپذیر ترکیب را تضمین می‌کند.
SBS یکی از شرکت‌های بزرگ حامی مسابقات موتورسواری است. این شرکت قصد دارد همچنان به‌عنوان حامی اصلی برخی مسابقات باقی بماند. در جدیدترین توافق به‌عمل‌آمده SBS Friction و Progressive American Flat Track اعلام کردند SBS به‌عنوان حامی رسمی Progressive AFT تا فصل 2024 دراین عرصه به‌حمایت‌های‌ خود ادامه خواهد داد. SBS یکی از قدرت‌های اصلی در موتوراسپرت جهانی است که در دهه‌های پس از تاسیس در دانمارک در سال 1964 ده‌ها عنوان جهانی را به‌دست آورده است. این شرکت پیشرو درحوزه تولید و تامین قطعات و لنت‌ترمز اعلام کرده که تعهد آن به‌حمایت از ورزش و پیست مسطح پیشرو آمریکایی از نظر تاریخی قابل توجه است؛ زیرا مسابقه بخشی از DNA آن در SBS است. «ما مشتاقانه منتظر حضور در سری‌مسابقات جهانی طی دو سال آینده به‌عنوان اسپانسر رسمی در بحث ترمز هستیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =