کد خبر: 244049
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
طرح مشترک امداد ایران‌ خودرو و سایپا در ۱۴۰۱ شهر و روستا

طرح  امداد نوروزی ایران‌خودرو و سایپا در سال ۱۴۰۲ به صورت مشترک آغاز شد.

در این طرح مشترک ۵۲۱ نمایندگی به صورت کشیک به ارائه خدمات به رانندگان می‌پردازند. این طرح در ۱۴۰۱ شهر و روستا و در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

خدمات به صورت دو شیفت و همچنین شیفت طولانی انجام خواهد شد و پذیرش ها به صورت شبانه روزی خواهد بود. ضمن اینکه ارسال سریع قطعات به نمایندگی‌ها جزو برنامه‌های اصلی این طرح است.

آغاز طرح مشترک امداد ایران‌ خودرو و سایپا در ۱۴۰۱ شهر و روستا

آغاز طرح مشترک امداد ایران‌ خودرو و سایپا در ۱۴۰۱ شهر و روستا

خودرو آریا با گارانتی ۵ ساله عرضه می شود

محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در ادامه این مراسم از عرضه خودرو آریا با گارانتی ۵ ساله خبر داد و گفت: رسالت خودروسازان با توجه به تردد بیش از ۲۷ میلیون خودرو در جاده های کشور ارتقای کیفیت خودروها است در حالی که بخش مهمی از خودروهای موجود در جاده ها گارانتی ندارند بنابراین وظیفه ما افزایش گارانتی خودروها است.

وی با اشاره به افزایش گارانتی خودروها به ۳ سال تاکید کرد : با وجود آن که گارانتی خودروها در دنیا بالا نیست اما باید گارانتی خودروها را از ۳ سال به ۵ سال افزایش دهیم .

آغاز طرح مشترک امداد ایران‌ خودرو و سایپا در ۱۴۰۱ شهر و روستا

مدیر عامل سایپا در ادامه با اشاره به اینکه رسالت و بقای خودروسازان در کیفیت است ، افزود : رسالت خودروسازان در کیفیت است و باید همه فعالیت شرکت ها در مسیر کیفیت قرار گیرد ،اقدامی که مسلما باعث کاهش هزینه می شود .

تیموری با اشاره به افزایش کیفیت قطعات خاطر نشان کرد : در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش حدود ۳۰۰ درصد قطعات با کیفیت به بازار بودیم.

تیموری همچنین با اشاره به مونتاژ ۲۰۰ هزار خودرو چینی در سال اخیر تصریح کرد : مبلغ ارزی صرف شده برای این خودروها سه هزار میلیارد دلار بوده،در حالی که ارزبری خودروهای داخلی با خودروهای مونتاژی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان افزود : سال بعد با عرضه ۱.۵ میلیون خودرو توسط دو شرکت ایران خودرو و سایپا وارد بازار بزرگتری خواهیم شد ضمن آن که برنامه ریزی شده تا گارانتی خودروها نیز ۳ ساله شود.
هزینه ایاب و ذهاب امداد ایران‌خودرو حذف شد.

آغاز طرح مشترک امداد ایران‌ خودرو و سایپا در ۱۴۰۱ شهر و روستا

علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

نیز در ادامه این مراسم از رایگان شدن هزینه ایاب و ذهاب نیروهای امدادی در مجموعه ایران خودرو خبر داد و گفت: از این تاریخ به بعد هزینه های محاسبه شده توسط شرکت پرداخت خواهد شد و هزینه ایاب و ذهاب از فاکتور مشتریان حذف می شود.

وی با اشاره به ضرورت جبران زحمت نمایندگی های امدادی که همه ثروت خود را در مسیر ارایه خدمات هزینه کرده اند، گفت: امیدواریم با اصلاح قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو خدمات و زحمات این گروه جبران شود.

وی با تاکید بر این که خدمات پس از فروش مهم ترین وظیفه خودروساز پس از تحویل خودرو است، افزود: لازم است امدادگران به این موضوع توجه کنند که ارایه خدمت و در دسترس بودن برای تک تک افراد بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و سفارش کردن افراد صورت گیرد براین اساس باید برنامه ای داشته باشیم تا این خدمات برای همه افراد قابل دسترس بوده و گستردگی داشته باشد.

عظیمی بر ضرورت در دسترس بودن قطعات تصریح کرد: در دسترس نبودن قطعه از هیچ کس پذیرفته نیست بنابراین باید همه قطعات در دسترس بوده و در کوتاه ترین زمان به دست مردم برسد در غیر این صورت منجر به نارضایتی خواهد شد.

وی در پایان پیشنهاد کرد تا پس از اتمام طرح با پایش های انجام شده، هر امدادگر خودرو که بهترین خدمات را ارایه دهد، مورد تشویق قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =