کد خبر: 38191
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
تیبا هاچ بک

معاون فروش گروه خودروسازی سایپا قیمت احتمالی تیبا هاچ بک را اعلام کرد.

محمدعلی قادری اظهار کرد: تحویل خودروهای پیش فروش شده تیبا هاچ بک از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 
وی با بیان این‌که حدود 1500 دستگاه از این خودرو تولید و آماده تحویل است، خاطرنشان کرد:‌ هنوز قیمت این خودرو توسط شورای رقابت نهایی نشده است.

[caption id="attachment_38197" align="aligncenter" width="460"]تیبا هاچ بک تیبا هاچ بک[/caption]


 
معاون فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: قیمت این خودرو باید از سوی شورای رقابت تعیین شود، اما با توجه به هزینه‌های تولید احتمالا قیمت آن حدود سه میلیون تومان بیشتر از قیمت تیبای فعلی خواهد بود.

 
قادری افزود: البته موضوع تعیین قیمت این خودرو در شورای رقابت در دست بررسی است و در نهایت هر قیمتی که از سوی این شورا ابلاغ شود اعمال خواهد شد.

 
وی با بیان این‌که قیمت این خودرو احتمالا هفته آینده از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود خاطرنشان کرد: روند شماره‌گذاری خودروهای تیبا هاچ‌بک تولیدی نیز مراحل آخر خود را طی می کند.

 
به گزارش ایسنا، با توجه به قیمت 24 میلیون و 183 هزار تومانی تیبای معمولی به نظر می‌رسد قیمت تیبا هاچ بک حدود 27 میلیون تومان باشد.

 
معاون فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد:‌ در مورد قیمت تندر 90 نیز جلسات کارشناسی مربوطه برگزار شده و در انتظار تصمیم‌گیری و ابلاغ قیمت این خودرو از سوی شورای رقابت هستیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    سلام ثبت نامي هاي موعد تحويل پارسال كه شامل اين قيمت كه نمي شيم چون به قول يكي از دوستان زمان ثبت نام تيبا خشك ١٨/٥ بود اگه اينجوره همه ميرن تيپ ٢ ميگيرن
  • ناشناس ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    سلام با این قیمت اونم یکسال تو نوبت انصراف بدیم بهتره نخواستیم غلط کردیم بابا سایپا جون اقات ی فکری برا ثیت نامی ها بکنید ای خدا چقد پول جمع کنیم ماشین بخریم اما هر روز گرانتر میشه باز دستمان نمیرسه فاجعه است فاجعه
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    شما دیوانه هستید پول به این فرقونها می دهید من که گذاشتم توی بانک سودش را می گیریم به این خودروسازها می خندم هرجا که می خواهم بروم آژانس می گیرم میرم حالشو می برم
  • مجتبی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    من پیشنهاد میکنم که طراحان خودرو سازی ایران خودرو و سایپا دیگه توی این کشور وقتشون را هدر ندهند . واقعا اگر غولهای خودروسازی دنیا بدونن چنین نابغه هایی تو این شرکتهاست سریعا اونها رو میدزدن و میبرن اونور آب . واقعا به این لگن میگین ماشین . خجالت کشیدم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =