کد خبر: 40297
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر که فروش مرداد ماه محصولات ایران خودرو از هفته آتی آغاز می شود افزود: از شنبه هفته آینده فروش محصولات آغاز خواهد شد و مشکلات ثبت نام های اینترنتی نیز برطرف شده است.

عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرودر پاسخ به این پرسش که ایا ایران خودرو با تجدید نظر شورای رقابت بر روی نرخ های اخیر خودرو موافق است یا خیر اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و در صورت تجدید نظر شورای رقابت ما نیز این تغییرات را اعمال خواهیم کرد. وی خاطر نشان کرد: با اعلام قیمت های اخیر شورای رقابت حداقل افزایش بر روی نرخ خودرو اعمال شد و مردم هم ازنرخ های جدید استقبال کردند. معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر که فروش مرداد ماه محصولات ایران خودرو از هفته آتی آغاز می شود افزود: از شنبه هفته آینده فروش محصولات آغاز خواهد  شد و مشکلات ثبت نام های اینترنتی نیز برطرف شده است. رحمانی رئیس کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرده است امکان تجدید نظر قیمت خودرو از سوی شورای رقابت وجود دارد و مقرر شده شورای رقابت موضوع، اسناد و مدارک و دلایل قیمت گذاری خودرو را بررسی کرده و طی مهلت دو هفته ای در این زمنیه تجدید نظر کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    با سلام گول این حرفها را نخورید متن و محتوای قرار داد فروش نقدی و پیش فروش ایران خودرو یک طرفه است و فقط به نفع ایران خودرو تنظیم شده ، متا سفانه ایران خود رو به تاریخ تحویل خودرو های پیش فروشی و نقدی توجه نمیکند و حداقل 2 الی 4 ماه مشتریان را منتظر می گذارد و پول و سرمایه خریداران را بلوکه می کند اما از خودرو خبری نیست گول نخورید .
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    باشه چشم حتما میایم میخریم. منتظرمون باشین
    • کاظم ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
      با سلام عزیزان من ما شا الله در کشور عزیزمان آنقدر پروفسور هست که قابل شمارش نیست ولی متسفانه چرا این تشخیص داده نمی شه که آقا مثل آینه روشن است تازمانیکه تورم درکاراست نو سان قیمت هم زنجیروار به هم مرتبط است دعاکنید بزرگان به جای صحبت کردن به فکر چاره اندیشی ومهار تورم باشند که حللال همه مشکلات است ,
  • ناجی ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    آره جون خاله ات مردم خیلی از قیمتهای جدید استقبال کردن بهتره یه سری به نمایندگیهاتون بزنی ببینی فقط پشه دور میکنن مردم دیگه گول حرفای ایران خودرو وسایپا رو نمیخورن فقط ماشین خارجی باکیفیت تر زیباتر مطمئن تر ارزونتر
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    این هفته آتی یعنی کدوم؟! از تکنولوژی تاریخ بی بهره بودن؟
  • ارمان ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    اخه چرا دروغ؟ چرا مردم سر کار میذارید بر دروغگو لعنت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =