کد خبر: 4778
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۴

در این اتومبیل از در خبری نیست و سقفی که بر روی خودرو کار شده است پس از باز شدن به سرنشینان این اجازه را می دهد تا سوار خودرو شده و سپس همان پوشش متحرک بر روی سر آنها قرار گیرد.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، دنیای خودروهای نمونه ، دنیایی بس بزرگ و جالب است و هر روزه شاهد رونمایی از مدلها و یا طرح های جدید شرکتهای مختلف در زمینه خودروهایی برای آینده هستیم. شرکت اتومبیل سازی \" آئودی \" نیز به عنوان یکی از اتومبیل سازان برتر جهان، به دنبال کسب جایگاهی در بازار خودروی آینده است.

طراحی با نام \" ویکتور اوریب\" طرحی از یک خودرو درون شهری با سوخت هیدروژن را برای این شرکت ارائه داده است که واقعا زیبا و چشم نواز است. در این طرح خودرویی کم ارتفاع با بدنه ای آیرودینامیک طراحی شده است تا بتواند با شکافتن باد و ایجاد کمترین فشار ، مصرف سوخت را در این خودرو به حداقل برساند. این خودرو به دلیل استفاده از سوخت هیدروژن دارای آلودگی هوای بسیار کمی است و به نوعی می توان آلودگی هوا در این خودرو را در حد صفر دانست.

نکته جالب دیگر در این خودرو این است که در این اتومبیل از در خبری نیست و سقفی که بر روی خودرو کار شده است پس از باز شدن به سرنشینان این اجازه را می دهد تا به خودرو سوار شده و سپس همان پوشش متحرک بر روی سر آنها قرار می گیرد. این مسئله دسترسی آسان تری را نیز در اختیار سرنشین های خودرو قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =