کد خبر: 70760
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
فورد در حال ساخت اتومبیلی الکتریکی با برد مسافی 200 مایل است

انتظار می رود فورد اتومبیل های الکتریکی با برد مسافتی 200 مایلی خود را اواخر امسال رونمایی کند

دنیای خودرو - دیگر کمپانی تسلا تنها شرکت سازنده خودروهای الکتریکی نیست که مایل است اتومبیل هایش الکتریکی باشند. شورولت نیز اخیرا از اتومبیل الکتریکی Bolt رونمایی کرده که برد مسافتی 200 مایلی دارد. حال گزارش های جدید خبر از توسعه اتومبیلی با همین برد توسط کمپانی امریکایی فورد می دهند.

[caption id="attachment_70761" align="aligncenter" width="600"]فورد در حال ساخت اتومبیلی الکتریکی با برد مسافی 200 مایل است فورد در حال ساخت اتومبیلی الکتریکی با برد مسافی 200 مایل است[/caption]

به گزارش دنیای خودرو ، انتظار می رود فورد اتومبیل های الکتریکی با برد مسافتی 200 مایلی خود را اواخر امسال رونمایی کند. این نخستین باری نیست که فورد در زمینه اتومبیل های الکتریکی فعالیت می کند زیرا در حال حاضر فورد فوکوس الکتریکی را داشته که برد مسافتی 70 مایلی دارد اما به دلیل برد کمش توانایی حرکت در جاده های خارج از شهر را ندارد.

براساس گزارش automobilemag اتومبیل های الکتریکی فورد بسیار ساختاری شبیه به Tesla Model 3 و Chevrolet Bolt دارند و هردوی این خودروها از قیمتی 40 هزار دلاری برخوردارند که به نظر می رسد اتومبیل الکتریکی فورد نیز چنین قیمتی داشته باشد.

ممکن است فورد این اتومبیل ها را در نمایشگاه LA که نوامبر امسال برگزار می شود رونمایی کند. متاسفانه این خبر هیچ تایید و تکذیبی نشده است و در شایعه توسعه به سر می برد اما احتمال تاییدش بسیار است.

منبع : ubergizmo

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =