مدیر بازرسی شبکه و امداد سایپایدک از آغاز گشت مشترک بازرسان این مدیریت و مدیریت بازرسی و اصناف تهران در جهت برخورد با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی در بازار خبر داد.

به گزارش دنیای خودرو ، جواد نورمحمدی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با اتاق اصناف تهران در جهت برخورد با توزیع قطعات یدکی تقلبی در بازار، افزود: در نتیجه این جلسات که با هدف مقابله  و برخورد  قاطعانه و سریع  با  عوامل فروش قطعات تقلبی  و غیر استاندارد برگزار می‌شود، مقرر شد گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری سایپایدک و اتاق اصناف تهران انجام شود. در همین راستا و در اولین بازرسی مشترک که در هفتم خرداد صورت گرفت، یکی از  فروشگاه‌های متخلف واقع در خیابان 17 شهریور که در محل عاملیت لغو شده مشغول به خرید و فروش قطعات تقلبی و غیر استاندارد بود،  مورد بازرسی قرار گرفت و پس از بررسی  اسناد و مدارک و قطعات موجود، تخلف ایشان محرز و پرونده جهت  برخورد با فروشگاه متخلف و صدور حکم و تعیین مبلغ جریمه به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مدیر بازرسی شبکه و امداد سایپایدک تاکید کرد: با برنامه‌ریزی و برقراری تعاملات بیشتر با سازمان‌های مرتبط و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بالا بردن سطح رضایت‌مندی مشتریان گروه سایپا، شاهد برخوردهای موثرتری با عاملان پخش و فروش قطعات تقلبی و غیر استاندارد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =