کد خبر: 100234
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

کنسرسیوم پژو سیتروئن با همکاری شرکت بولوری قصد تولید خودرویی روباز و هیبریدی با نام Bollore BlueSummer را دارد که بی‌شباهت به محصولات جیپ نیست.

کنسرسیوم پژو سیتروئن با همکاری شرکت بولوری قصد تولید خودرویی روباز و هیبریدی با نام Bollore BlueSummer را دارد که بی‌شباهت به محصولات جیپ نیست. این خودروی روباز ۴ نفره قرار است در ماه سپتامبر امسال در تأسیسات پژو واقع در شهر رن فرانسه تولید گردد. برمبنای طرح پژو قرار است این کارخانه روزانه ۱۵ دستگاه و سالانه تا ۳۵۰۰ دستگاه از این مدل خاص بسازد که نشان از سفارشی بودن خودرو دارد. قرار است این خودرو از طریق شبکه نمایندگی و فروش PSA به فروش رود. از آنجا که این خودرو برقی و ۴ نفره است می‌تواند حداکثر مسافتی معادل ۲۰۰ کیلومتر در شهر و ۱۰۰ کیلومتر در جاده را با سرعت‌های بالا و با یک بار شارژ بپیماید.
[caption id="attachment_115473" align="aligncenter" width="765"]Bollore BlueSummer Bollore BlueSummer[/caption]
ممکن است به‌زودی تولید خودروی آبی پژو از تأسیسات پینین فارینا در تورین به تأسیسات دیپیه رنو در شمال فرانسه منتقل گردد. این مدل که به یک موتور ۵۰ کیلوواتی و یک باتری ۳۰ کیلوواتی مجهز است، می‌تواند Bluecar را در ۶٫۳ ثانیه به سرعت ۶۰ کیلومتر و درنهایت به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برساند.
[caption id="attachment_115472" align="aligncenter" width="765"]Bollore BlueSummer Bollore BlueSummer[/caption]
یکی از برنامه‌های گروه صنعتی PSA توسعه خودروهای الکتریکی است و در این راه با شرکت بولوری همکاری گسترده‌ای را آغاز نموده و در آینده نزدیک قرار است سرمایه‌گذاری‌های متعددی در اروپا و سرتاسر جهان در این راستا انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

آخرین اخبار