کد خبر: 102315
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

جشنواره سالیانه سنتی گوود وود انگلستان آغاز شده و انتظار رونمایی خودروهای متنوعی در ان می رود. همچنین باید دید در مسابقات هیل کلایم یا تپه نوردی امسال، رکورد به چه فرد و خودرویی تعلق می گیرد. رکوردی که از سال ۱۹۹۹ با زمان ۴۱٫۶ ثانیه در دستان مک لارن است.

جشنواره سالیانه سنتی گوود وود انگلستان آغاز شده و انتظار رونمایی خودروهای متنوعی در ان می رود. همچنین باید دید در مسابقات هیل کلایم یا تپه نوردی امسال، رکورد به چه فرد و خودرویی تعلق می گیرد. رکوردی که از سال ۱۹۹۹ با زمان ۴۱٫۶ ثانیه در دستان مک لارن است. [caption id="attachment_115996" align="aligncenter" width="765"]Mazda Mazda[/caption] امسال نماد و مجسمه هنری این جشنواره با ارتفاع ۴۰ متر و با وزن ۱۲۰ تن، دو خودروی مسابقه ای مزدا را نشان می دهند که به سوی آسمان پرواز می کنند.
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]XR5G0058_S6 XR5G0058_S6[/caption]
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]XR5G0129_S1_leadimage XR5G0129_S1_leadimage[/caption]
خیز بلند لیفان برای تبلیغات خبر اول امروز به فعالیت تبلیغاتی جدید کمپانی لیفان برمی‌گردد. این شرکت به‌تازگی کار تبلیغاتی خود را به‌عنوان حامی رسمی مسابقات باکو ۲۰۱۵ که اولین مسابقات ورزشی اروپایی است آغاز نموده است. کمپانی ناز که بزرگ‌ترین خودروساز جمهوری آذربایجان و مونتاژ کننده محصولات لیفان در این کشور است، به‌عنوان خودروی رسمی این مسابقات و همچنین هشتمین اسپانسر این مسابقات بعد از کوکاکولا، نستله، P&G، تیسوت، مک دونالدز و موتو اعلام شده است. [caption id="attachment_116005" align="aligncenter" width="765"]Lifan Baku 2015 Lifan Baku 2015[/caption] بازی‌های اروپایی رقابت‌های ورزشی درون‌قاره‌ای است که به‌وسیله کمیته المپیک اروپا هر چهار سال برگزار می‌شود. درمجموع ۱۶ بازی المپیکی و ۴ بازی غیر المپیکی در این مسابقات اجرا می‌شود. ۲۸۰ خودروی لیفان در طول دوره مسابقات مشغول سرویس‌دهی هستند. ۲۱۰ خودروی لیفان ۷۲۰ مسئول حمل‌ونقل مسئولان دولتی و ورزشکاران کشورهای مختلف خواهند بود. همچنین ۷۰ خودروی لیفان X60 نیز مسئول حمل‌ونقل تجهیزات و وسایل ورزشکاران خواهند بود. این اولین بار است که لیفان اسپانسر بازی‌های ورزشی در چنین مقیاس بزرگی می شود. نیمه شب ماکسیما نیسان که با معرفی ماکسیمای جدید گام بزرگی برای تثبیت خود در این بخش از بازار برداشت حالا می‌خواهد با معرفی گونه‌ای اسپرت و ارتقا یافته از ماکسیما با نام SR midnight سلطه خود را بر رقبا بیشتر کند. [caption id="attachment_115999" align="aligncenter" width="765"]maxima-first-drive maxima-first-drive[/caption] رنگ مشکی غلیظ، اسپویلر و دیفیوز اسپرت عقب، گاردهای کناری، چرم آلکانترا و تریم کرومی و اسپرت برای داخل کابین، پدال شیفترهای آلومینیومی و براق، سیستم تعلیق سفت‌تر و اسپرت، چراغ‌های مشکی، تایرها ۴ فصل بریجستون و رینگ‌های سفارشی ۱۹ اینچی ازجمله ویژگی‌های این گونه جدید ماکسیما است.
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]2016-maxima-first-drive-11_1200 2016-maxima-first-drive-14_1200[/caption]
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]2016-maxima-first-drive-14_1200 2016-maxima-first-drive-14_1200[/caption]
سارقین آمریکایی همچنین برمبنای گزارشی که توسط اداره ملی جرائم بیمه‌ای منتشر شده شهرهای مختلف ایالت کالیفرنیا از جمله هی وارد و اوکلند محبوب‌ترین شهر آمریکا برای سارقان اتومبیل هستند. در فهرست این شرکت ده شهر مختلف وجود دارند که ناامن‌ترین مکان‌های دنیا برای مالکان اتومبیل است. این موسسه پس از این دو شهر از شهرهای بیکرزفیلد در کالیفرنیا، استکتون – لودی در کالیفرنیا، اودسا در تگزاس، مودستو در کالیفرنیا، اسپوکان در واشنگتن، ولیجو در کالیفرنیا، سیاتل، تاکوما و بلووه در واشنگتن، فرسنو در کالیفرنیا و سن خوزه، سانی ویل و سانتاکلارا در کالیفرنیا نام برده است. [caption id="attachment_115995" align="aligncenter" width="671"]top-10-us-cities-stolen-cars top-10-us-cities-stolen-cars[/caption] بنتلی در گل و لای و برف این روزها خبرهای خوش برای عاشقان برندهای انگلیسی کم نیست و در این بنتلی بیش از همه در تکاپوست تا سریع‌تر قله‌های موفقیت را فتح کند. خبرهای جدید میگویند گویا بنتلی عزم خود را برای تولید یکی از گران‌ترین و قدرتمندترین suv های جهان جزم کرده و قرار نیست به این سادگی از خیر بنتایا بگذرد. پس از تصاویر روز گذشته که به آزمایش این مدل در مسیرهای صعب‌العبور و پراز آب و گل‌ولای می‌پرداخت حالا تصاویر دیگری از آزمایش بنتایا پخش شده که این مدل را در حال چالش با یخ و برف نشان می‌دهد. بنتلی بنتایا به جنگ یخ رفته تا اگر سربلند بیرون آمد به سر لیست شاسی بلندهای جهان تبدیل گردد. جالب‌ترین چیز اما تصویر کم‌وبیش واضح از فضای داخلی و داشبورد بنتایا است که از تغییرات گسترده در داخل این بنتلی عظیم‌الجثه حکایت دارد.
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]bent-suv-grille-1_2560 bent-suv-grille-1_2560[/caption]
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]bent-suv-grille-3_1200 bent-suv-grille-3_1200[/caption]
فیات اسپایدر به‌تازگی جاسوسان صنعتی عکس‌هایی از یک مدل اسپایدر ثبت کرده‌اند که به نظر متعلق به کمپانی فیات ایتالیا است. گویا کمپانی فیات که این روزها به‌شدت سرش شلوغ است و از برندهای مختلفش خبرهای گوناگون و خوشایندی می‌رسد در حال آماده‌سازی مدل جدید و اسپایدر فیات با نام ۱۲۴ است که رودستری کوچک و موتور جلو است. جاسوسان صنعتی مهندسان فیات را دیده‌اند که این خودرو را در هاله‌ای پوشش شطرنجی در معرض آزمایش قرار داده‌اند. دسامبر گذشته بود که گروه فیات کرایسلر از تولید مدل ۱۲۴ در دو گونه اسپایدر و کوپه پرده برداشت. هنوز هیچ خبر دقیقی دال بر مشخصات این مدل به بیرون درز نکرده اما به نظر می‌رسد فیات ۱۲۴ می‌خواهد با مزدا میاتا و خودروهایی ازاین‌دست رقابت کند و از مهندسان آلفا در شیوه مهندسی و ساختارش بهره گیرد.
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]fiat-124-mule-bw-8_2560 fiat-124-mule-bw-8_2560[/caption]
  • [caption id="" align="alignnone" width="765"]fiat-124-mule-bw-2_1200 fiat-124-mule-bw-2_1200[/caption]
جهش تولید مک لارن مک لارن نیز چند صباحی است پای در جاده سخت رقابت با بزرگانی همچون پورشه نهاده از معرفی دو مدل جدید تا اوایل سال ۲۰۱۷ خبر داده است. نباید فراموش کرد که این برنامه‌ریزی به مدد یک سلسله تغییرات و تلاش‌های بیشتر تیم مک لارن صورت گرفته و همین امر باعث موفقیت این برند خوش‌نام انگلیسی شده است. مک لارن که از فروش سال ۲۰۱۴ خود به‌شدت راضی است و برنامه‌های ۲۰۱۵ را نیز جلوتر از زمان به پیش می‌برد قصد دارد تا کار خود را توسعه داده و همچنان روند صعودی خود را حفظ کند. مک لارن سال گذشته توانست تا ۱۶۴۹ دستگاه از انواع مدل‌هایش را به فروش رساند که این رقم نشان از افزایش ۱۸ درصدی تولیدات این برند دارد. با توجه به این فروش خوب، مک لارن ۱۵۵ میلیون دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند برنامه ۵ سال آینده خود را محقق سازد. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار از دو مدل جدید ۵۷۰S و ۵۴۰C رونمایی کرد. برنامه مک لارن رسیدن به سقف تولید ۴۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۷ است. [caption id="attachment_115994" align="aligncenter" width="671"]mclaren-570s mclaren-570s[/caption] لکسس توربو لکسس نیز از ارائه مدلی خبر داده است که با کد IS200t به موتوری ۲ لیتری و توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه که قبلاً در مدل NX نیز به کار رفته ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پاوندفوت گشتاور تولید می‌کند و از طریق یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک قدرتش را به چرخ‌های عقب این سدان اسپرت ژاپنی انتقال می‌دهد. لکسس IS با این پیشرانه توربو می‌تواند در ظرف کمتر از ۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. مصرف این خودرو حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. آلیسون تاکاهاشی سخنگوی لکسس گفته این مدل از سپتامبر آینده برای خریداران اروپایی قابل دسترس است، وی البته زمان دقیق پیش‌فروش این مدل را در بازارهای آمریکای شمالی مشخص نکرد. [caption id="attachment_115947" align="aligncenter" width="765"]Lexus IS 200t Lexus IS 200t[/caption] کادیلاک و شاسی بلند جدید کادیلاک دیگری متولد شده است، منتهی با لوگویی که چندی است فاقد شاخه گندم‌های مشهور کادیلاک است. این برند که چند سالی است از نو احیاء شده، با شیوه جدید طراحی، ارائه مدل‌هایی متنوع و کدهای جدید همه را شگفت‌زده کرده است و حال مدلی تازه برای علاقه‌مندان به ارمغان آورده است. کادیلاک که پیش‌تر از سرمایه‌گذاری ۲۴۵ میلیون دلاری برای تولید ۳ کراس اوور خود خبر داده بود سرانجام نخستین تصاویر از مدل XT5 را ارائه نمود. خطوط این مدل زیبا به محصولاتی همچون ELR و CT6 نزدیک است و همان خطوط عیناً در اینجا نیز تکرار شده‌اند با این تفاوت که با المان‌های یک کراس اوور تطبیق داده شده‌اند. خطوط چراغ‌ها نیز از سبک جدید چراغ‌های کادیلاک پیروی کرده و با شکستی بلند تا نزدیک مه شکن‌های سپر پایین آمده است. XT5 که قرار است جانشین SRX شود احتمالاً در سال ۲۰۱۶ و بر روی پلتفرم C1XX جنرال موتورز تولید می‌گردد. این مدل از پیشرانه‌ای V6 و ۳٫۶ لیتری نیرو می‌گیرد و جعبه‌دنده ۹ سرعته اتوماتیک جنرال موتورز را به‌عنوان یک مزیت بزرگ با خود خواهد داشت. احتمالاً جنرال موتورز در آینده نزدیک از یک مدل هیبریدی برای XT5 رونمایی می‌کند. زمان معرفی این مدل در سال ۲۰۱۵ و نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس اعلام شده است. cadillac-xt5-spied  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =