کد خبر: 10983
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

شاید شما هم جزو علاقمندان حقیقی خرید خودرو به دلیل نیاز بدان هستید یعنی دلال نیستید و قصد سودجویی آن هم از نوع کاذبش را ندارید.
به گزارش اقتصادایران آنلاین ، مثل یک انسان خوب به نمایندگی مراجعه کرده اید اما با پاسخ هایی مانند: "نداریم"،"موجود نیست"، "سایت فروش بسته شده است" مواجه می شوید ولی می گویند بروید خودتان از منزل بصورت اینترنتی ثبت نام کنید ولی باید صبر کنید.
شما هم چندین ماه صبر می کنید تا آنکه درگاه ثبت نام بالاخره برای ساعاتی باز می شود اگر این باز شدن مجازی نباشد ! و موفق به ثبت نام شوید.
متوجه می شوید برای ثبت نام خودروی لوگان ال ۹۰ ( تندر ) باید همان موقعه ۱۵۰ میلیون ریال بعنوان پیش پرداخت، به حساب شرکت واریز کنید.
زمان دریافت خودرو هم حداقل تیر ماه به بعد اعلام شده است. ضمن اینکه تاکید شده است قیمت خودرو در صورت افزایش مجدد به قیمت روز واگذار خواهد شد.
قیمت فعلی خودرو ۲۱۰ میلیون ریال قید شده است شما با یک حساب سرانگشتی متوجه می شوید در حالی که قیمت بازار آزاد این خودرو ۲۹۰ میلیون ریال است باید ۱۵۰میلیون سرمایه خود را به مدت حداقل شش ماه تا نه ماه با پیش فرض «العهد و من الوفای» خودرو ساز در حساب خودرو ساز بخوابانید.
سود بازار آزاد سرمایه شما بر مبنای ۵ درصد در هر ماه هفت میلیون و پانصد هزار ریال است ضربدر حداقل ۶ ماه می شود: ۴۵۰ میلیون ریال!
به گزارش اقتصادایران آنلاین، حال تا آن زمان چند میلیون تومان دیگر باید بابت محاسبه به نرخ روز پرداخت کنید را هم به قیمت فوق اضافه کنید به علاوه مانده تتمه.
به آسانی متوجه می شوید همین قیمت امروز بازار آزاد چندان هم بد نیست.
اگر همین امروز این خودرو را که در نمایندگی ها موجود نیست اما در بازار آزاد موجود است، را به قیمت آزاد تهیه فرمایید خیلی زودتر آنرا بدست خواهید آورد و استرس گران شدنش را هم نخواهید داشت ضمن اینکه می توانید برای عید به سفر بروید البته اگر دیگر پولی در جیب تان باقی مانده باشد!

 نویسنده  : کوروش درخشان 

 

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    لطفا نام نویسنده "کوروش درخشان" به مقاله بازگردانده شود ! با تشکر
    • houshmand08 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
      با سلام متن اصلاح شد و نام نوسینده به مقاله بازگردانده شد . با احترام مدیریت سایت دنیای خودرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =