کد خبر: 120098
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به‌زودی تحریم‌های اقتصادی علیه ایران برداشته می‌شوند و این فرصتی برای خودروسازان است تا برای بازگشت به بازار این کشور آماده شوند.

به‌زودی تحریم‌های اقتصادی علیه ایران برداشته می‌شوند و این فرصتی برای خودروسازان است تا برای بازگشت به بازار این کشور آماده شوند. خودروسازی رنو نیز از این امر مستثنی نیست و در حال برنامه‌ریزی است تا نسخه‌ای از کوئید مینی کراس‌اور را که در کشور هند تولید می‌شود، به بازار ایران معرفی کند.
[caption id="attachment_118741" align="aligncenter" width="765"]Renault KWID Renault KWID[/caption]
مطابق گفته جرارد دتوربت (Gerard Detourbet)، معاون نیسان-رنو، این خودرو در حال حاضر توجه برخی شرکای ایرانی را به خود جلب نموده است. «دتوربت» در این زمینه به رویترز می‌گوید:
این نوع خودرو مطابقت زیادی با این بازار دارد. ما این خودرو را برای مردم ارائه کردیم و آنها هم علاقه خود را نشان دادند. ولی بین علاقه‌مند بودن و تصمیم به خرید، اندکی فاصله وجود خواهد داشت.
[caption id="attachment_118736" align="aligncenter" width="765"]Renault KWID Renault KWID[/caption]
در همین حال، وی اضافه می‌کند که هیچ تصمیمی برای مدل‌های جدید برای ایران و یا اینکه این خودروها در کجا مونتاژ خواهند شد، نگرفته است و بر این نکته تأکید کرده است که تهیه این برنامه بیش از یک یا دو ماه طول خواهد کشید.
[caption id="attachment_118737" align="aligncenter" width="765"]Renault KWID Renault KWID[/caption]
[caption id="attachment_118735" align="aligncenter" width="765"]Renault KWID Renault KWID[/caption]
پس از انتشار خبر توافق ایران با قدرت‌های جهانی، خودروسازان تکاپوی زیادی برای بازسازی حضور خود در ایران نشان داده‌اند. در این میان، خودروسازان فرانسوی رنو و PSA پژو-سیتروئن به منظور دفاع از جایگاه قدرتمندی که قبل از سال ۲۰۱۱ در بازار ایران داشته‌اند، از این موضوع آگاه هستند که باید گزینه‌های تاریخ‌گذشته کنونی خود را ارتقا دهند.
[caption id="attachment_118746" align="aligncenter" width="765"]Renault KWID Renault KWID[/caption]
فروش نسل اول رنو لوگان در ایران رفته‌رفته تحلیل رفته و بر این اساس، «کوئید» می‌تواند راه‌حلی برای احیای فعالیت اقتصادی رنو در ایران باشد. طراحی رنو کوئید براساس پلتفرم جدید CMF-A صورت‌ گرفته‌ است؛ پلتفرمی که قرار است در برخی مدل‌های آینده استفاده شود و رنو-نیسان انتظار دارد تا در سال در زیر پوست بیش از یک میلیون خودرو قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =