کد خبر: 145445
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران با هدف معرفی ظرفیت های داخلی و خارجی این صنعت، عصر سه شنبه در نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاح شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه با مشارکت بیش از 245 واحد از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، مازندران، یزد، گلستان، اردبیل و قم برگزار می شود. در این نمایشگاه بین المللی، سازمان منطقه آزاد ارس غرفه مستقل دارد و چندین تولید کننده خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، اسپانیا، برزیل، چین، کره جنوبی، تایوان، بلاروس و ژاپن دارای غرفه هستند. انواع خودروهای سواری و سنگین، دستگاه های تعمیرگاهی، روغن موتور، فیلتر، انواع قطعات یدکی خودرو، کمپرسور، باتری، پیستون، سیستم های الکتریکی و ایمنی خودرو، لیفتراک، تایر، ماشین آلات راهسازی و ساختمانی در این نمایشگاه در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است . نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران از امروز تا 24 مهرماه از ساعت 15 تا 20:30 برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر خواهد بود. نمایشگاه بین المللی تبریز با برخورداری از شش سالن سرپوشیده با نام های استاد شهریار، پروین اعتصامی، امیر کبیر، آذربایجان، سهند و ستارخان سالانه میزبان حدود 50 نمایشگاه داخلی و بین المللی در 30 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی اخبار خودرو  اینجا کلیک کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    خطر مرگ شاهکار جدید ایرانخودرو ساخت باکی که با بنزین واکنش میده و بزرگ میشه امروز نماییندگی بودم و فراخوان داده بودند ماشین ۴۰۵ و پارس مدل ۹۲ ۹۳ البته باک ماشین تموم شده و گیر نمیاد …. بازی با جان انسانها کار این شرکتها شده
  • مهدی ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    اولین ساعت رفتم بسیارضعیف بود حتی ایران خودرووسایپاهم نبود لیفان جیلی وشرکت تلاش خودرو وبقیه قطعه بود متاسفم براوقتی که گذاشتم
  • محسن ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    ما که صنعت ملی خودرو نداریم که بخایم نمایشگاه بزنیم خیلی مسخره است که سمند یا همون فلوکس واگن آلمان و 405 و 206 و 207 همون پژو فرانسوی یا پراید یا همون کیا موتورز رو بیاریم بنام صنعت خودمون نمایش بدیم خدایی خیلی سیرک بود واسه خودش!
  • msh ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    نرید ونخرید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =