کد خبر: 145954
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

فرمانده پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در دو محور رشت‌ـ‌قزوین و آستارا‌ـ‌اردبیل در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی محور رشت‌ـ‌قزوین و بالعکس از ساعت ۱۵ امروز اعمال می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،مهیار رستگار با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: با توجه به همزمانی ایام تاسوعا و عاشورا با تعطیلات آخر هفته و پیش‌بینی ورود مسافران به گیلان، محدودیت ترافیکی در دو محور مواصلاتی استان رشت ـ‌قزوین و آستارا‌ـ‌اردبیل اعمال می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز تردد انواع خودروهای سنگین نظیر کامیون‌ و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و غذایی در محور رشت ـ‌قزوین و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به زمان اعمال محدودیت ترافیک در محور آستارا‌ـ‌اردبیل، گفت: تردد انواع خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و غذایی از ساعت ۷ صبح فردا پنجشنبه تا ۲۴ همین روز در محور آستارا‌ـ‌اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی اعمال محدودیت ترافیکی را به دلیل ایجاد ایمنی در محورهای مذکور عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به افزایش ترددهای شبانه هیئت‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورا از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رستگار خاطرنشان کرد: رانندگان در نظر داشته باشند که در فاصله نزدیک یک هیئت عزاداری است بنابراین به‌ویژه در محورهای روستایی و فرعی مراقبت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اشاره کرد و متذکر شد: اکنون ترافیک جاده‌های استان روان و عادی است و رانندگان به قوانین رانندگی توجه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار