کد خبر: 148376
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان گفت: هم اکنون راهداران در تمامی جاده‌های این استان حضور دارند و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،عطاءالله منوچهری افزود : در حال حاضر تمام محورهای استان باز است و مشکلی در زمینه رفت و آمد خودروها وجود ندارد.
وی با اعلام اینکه عوامل راهداری همراه با دستگاه‌های مربوط و شن و ماسه مورد نیاز در کلیه مسیرها مستقر هستند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و شهداد سیل خیز هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به فصلی بودن بارندگی ها نمی توان تنها بر مسیر های حادثه خیز متمرکز بود و احتمال بروز سیل در همه جا وجود دارد.
مریم سلاجقه، کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان کرمان نیز با اعلام اینکه سامانه‌ای بارش زا هم‌اکنون در حال وارد شدن به استان کرمان است که موجب بارندگی‌های شدید خواهد شد گفت: بیشترین حجم بارندگی‌ها را در جنوب و جنوب غرب استان کرمان است.
وی با اشاره به اینکه این سامانه به‌ تدریج تمام استان را در برخواهد گرفت،از مردم خواست: به‌صورت جدی نکات ایمنی را رعایت کنند و از رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور شوند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =