کد خبر: 148710
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به تازگی تصاویری از تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۶ قبل از عرضه جهانی در اواخر سال جاری، در حال تست در استرالیا دیده شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، به تازگی تصاویری از تویوتا پریوس مدل ۲۰۱۶ قبل از عرضه جهانی در اواخر سال جاری، در حال تست در استرالیا دیده شده است. نسل چهارم پریوس هیبریدی برقی-بنزینی ماه سپتامبر در لاس وگاس رونمایی شد و جزئیات بیش تر آن چند هفته بعد در نمایشگاه فرانکفورت اعلام شد.

۱۵۶۰۳۱۰۷۳۸۱۲۳۴۷۰۳۲۹۹

به نطر می رسد این خودروی کاملا استتار شده در حال گذراندن تست کالیبراسیون بومی طی قبل از معرفی در بازار استرالیا طی ماه های آینده است. پریوس کاملا جدید بر اساس ساختار جهانی جدید تویوتا (TNGA) ساخته شده که طول این خودرو را با ۶۰ میلی متر افزایش به ۴۵۴۰ میلی متر و عرض آن را با ۱۵ میلی متر افزایش به ۱۷۶۰ میلی متر رسانده و دارای ارتفاع ۱۴۷۰ میلی متر و فاصله بین دو محور بی تغییر ۲۷۰۰ میلی متر است.

image-2-630x358

نکته جالب توجه این است که تست های اروپایی نشان داده اند این خودرو ۱۸ درصد کم مصرف تر از مدل قبلی خود شده است. هم چنین این مدل جدید برای اولین بار به تکنولوژی Safety Sense تویوتا مجهز می شود که شامل تجهیزات ایمنی در سطح جهانی برای ایمنی سرنشینان و دیگر کاربران جاده است. این تجهیزات شامل ترمز پیش گیری از تصادف با شناسایی عابرپیاده، هشدار تغییر مسیر با کمک فرمان، کروز کنترل رادار دینامیک و لامپ های نور بالای اتوماتیک است.

toyota

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    تویوتا و بنز و بی ام و احترام دارند واگر ظاهرشون هم به دل نشینه بازم عالی هستند مثل دانشمند ویا عالمی که از لباسش خوشتنون نیومده ولی باید بهش احترام بگذارید ولی ماشینهای چینی و حتی بعضی کره ای ها اگر هم زیبا باشند چون اصالت ندارن قابل اعتماد نیستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =