کد خبر: 151250
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

شایعه شده است که لکسوس LC 500 تولیدی که اخیرا در حال تست در نزدیکی نوربورگرینگ دیده شده در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ در اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، شایعه شده است که لکسوس LC 500 تولیدی که اخیرا در حال تست در نزدیکی نوربورگرینگ دیده شده در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۶ در اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد.

Lexus-LF-LC-front-fascia-spied

گمان می رود این کوپه اسپرت لوکس که بر اساس لکسوس LF-LC کانسپت ساخته شده است که توسط موسسه تحقیق طراحی CALTY تویوتا در کالیفرنیا طراحی شده بود از موتور ۵٫۰ لیتری V8 با قدرت ۴۶۷ اسب بخار بهره ببرد. این نیرومحرکه در مدل های کنونی RC F و GS F نیز به کار رفته در حالی که نسخه هیبریدی LC 500h از موتور V6 متصل به یک موتور الکتریکی بهره خواهد برد. گمان نمی رود این نیرومحرکه خیلی قدرتمند باشد چرا که گزارش شده LC 500h قدرتی بیش تر از ۴۷۰ اسب بخار موتور دمش طبیعی V8 نخواهد داشت. گفته می شود موتور ۵٫۰ لیتری V8 این خودرو به اولین گیربکس ده سرعته دنیا متصل می شود که از Aisin گرفته شده و کمک می کند تا علیرغم حجم بالای موتور V8 میزان مصرف سوخت آن مناسب باشد. اگرچه رونمایی این خودرو تایید نشده اما تصاویر فاش شده اخیر نشان می دهند که لکسوس روی مدل تولیدی LF-LC کانسپت کار می کند که اکنون بیش از سه سال از معرفی آن می گذرد.   منبع: خبر خودرو

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =