کد خبر: 151634
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر با توجه به ادامه بارندگی و لغزنده بودن معابر، بار ترافیک بزرگراهی تهران تخلیه نشده و ترافیک نیمه‌سنگینی را در بزرگراه‌ها شاهدیم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ درمورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به ادامه بارندگی و لغزنده بودن سطح معابر بار ترافیکی بزرگراه‌ها هنوز تخلیه نشده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در بزرگراه‌های شهید همت، حکیم، آزادراه کرج- تهران، بابایی، صدر و همچنین جنوب به شمال نواب و امام علی (ع) ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

سرهنگ عابدی به بسیج تمام امکانات خودرویی و نیروی انسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به شهروندان، مدیریت ترافیک و تسهیل در رفت و آمد خودروها اشاره و خاطر نشان کرد: در معابر مرکزی تهران بخصوص محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد مشکل خاصی گزارش نشده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به لغزندگی معابر به رانندگان توصیه کرد که همواره سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با توجه کامل به جلو رانندگی کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند.

وی گفت: رانندگان بهتر است هنگام تصادف و خرابی خودرو حتما خودروی خود را به کنار معابر هدایت کرده تا تراکم ترافیک بیشتر نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =