کد خبر: 152172
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

تویوتا بار دیگر در موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه ها (IIHS)، موفق به اخذ جایزه ایمنی+ شد. در این راستا ۹ مدل از خودروهای تویوتا و لکسس موفق به اخذ بالاترین جایزه در زمینه سقوط و پیشگیری از تصادف شدند.

به گزارش اخبار خودرو ، تویوتا بار دیگر در موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه ها (IIHS)، موفق به اخذ جایزه ایمنی+ شد. در این راستا ۹  مدل از خودروهای تویوتا و لکسس موفق به اخذ بالاترین جایزه در زمینه سقوط و پیشگیری از تصادف شدند. سرپرست ارشد کیفیت تویوتا در امریکای شمالی در این مورد اعلام کرد: "ما به دنبال ایمنی و آرامش خاطر مشتریان تویوتا هستیم. ما افتخار می کنیم که IIHS تعهد ما برای کمک به محافظت از رانندگان و مسافران را به رسمیت شناخته است." اعطاء جایزه ایمنی + (IIHS ) به دو کلاس تویوتا آوالون و روفور به سبب سیستم ایمنی پیشگیری از تصادف صورت پذیرفت. خودروهای نامبرده با این که مجهز به سیستم پیشرفته پیشگیری از تصادف هستند در مقایسه با خودروهای دارای این سیستم بسیار مقرون به صرفه ارائه می شوند. در رقابت برای کسب این جایزه خودروسازان در ۵ آزمایش پیشگیری از سقوط و تصادف خودرو با یکدیگر به رقابت پرداخته و آزمایش شدند. برندگان تاپ در این مسابقه از برند تویوتا و لکسس عبارت بودند از:  تویوتا پریوس V، تویوتا کمری، تویوتا آوالون، تویوتا RAV4، لکسوس CT 200H، لکسوس ES، لکسوس RC، لکسوس NX و سایون IA  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    نمیدونم چیکار میکنه که از خودرو سازهای ما که انقد به ایمنی اهمیت میدن یه خورده فقط یه خورده جلوتر رفت و اول شد؟!!!! شما میدونین؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

آخرین اخبار