کد خبر: 155186
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

خبرگزاری فارس: ترافیک نیمه‌سنگین در محور لاهیجان‌ ـ‌ رشت مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز است و به جز سقوط درخت در یکی از مسیرهای جاده‌ای استان که بلافاصله نیروهای راهداری مسیر را بازگشایی کردند، مشکل خاصی وجود نداشته است. وی با بیان اینکه اکنون ترافیک برخی محورهای داخلی گیلان نیمه‌سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در محور لاهیجان‌‌ ـ‌ رشت نیمه‌سنگین است. فرمانده پلیس راه گیلان به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده در محور داخلی گیلان اشاره کرد و گفت: امروز در محور کوچصفهان‌ ـ‌ لشت‌نشا یک دستگاه پراید با خودروی دیگر برخورد کرد که در نهایت منجر به فوت راننده پراید شد. وی با تصریح بر اینکه کوچک‌ترین اشتباه در رانندگی به سنگین‌ترین حوادث منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز همواره حادثه‌ساز است. رستگار از رانندگان خواست تا در لاین خود رانندگی کنند و از انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز به‌ویژه در هنگام ترافیک بپرهیزند. وی درباره تاثیر وزش باد در کاهش سرعت رانندگی، یادآور شد: وزش باد شدید سرعت راننده را کاهش می‌دهد و راننده باید در چنین شرایطی با دقت بیشتر و صبر و حوصله رانندگی کند. فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه امروز بر اثر وزش باد شدید حوادث رانندگی در جاده‌های استان رخ نداده است، خاطرنشان کرد: وزش باد مشکل راه‌های گیلان نیست و تمام محورها باز است و تنها رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند. انتهای پیام/۲۳۰۰/س۲۰ فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محورهای این استان به‌ویژه لاهیجان‌ ـ‌ رشت را نیمه‌سنگین خواند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای گیلان باز است و به جز سقوط درخت در یکی از مسیرهای جاده‌ای استان که بلافاصله نیروهای راهداری مسیر را بازگشایی کردند، مشکل خاصی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه اکنون ترافیک برخی محورهای داخلی گیلان نیمه‌سنگین است، تصریح کرد: ترافیک در محور لاهیجان‌‌ ـ‌ رشت نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده در محور داخلی گیلان اشاره کرد و گفت: امروز در محور کوچصفهان‌ ـ‌ لشت‌نشا یک دستگاه پراید با خودروی دیگر برخورد کرد که در نهایت منجر به فوت راننده پراید شد.

وی با تصریح بر اینکه کوچک‌ترین اشتباه در رانندگی به سنگین‌ترین حوادث منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز همواره حادثه‌ساز است.

رستگار از رانندگان خواست تا در لاین خود رانندگی کنند و از انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز به‌ویژه در هنگام ترافیک بپرهیزند.

وی درباره تاثیر وزش باد در کاهش سرعت رانندگی، یادآور شد: وزش باد شدید سرعت راننده را کاهش می‌دهد و راننده باید در چنین شرایطی با دقت بیشتر و صبر و حوصله رانندگی کند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه امروز بر اثر وزش باد شدید حوادث رانندگی در جاده‌های استان رخ نداده است، خاطرنشان کرد: وزش باد مشکل راه‌های گیلان نیست و تمام محورها باز است و تنها رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

آخرین اخبار