کد خبر: 157100
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

Dieter Zetsche مدیر عامل شرکت «دایملر» (Daimler) در مصاحبه‌ای گفته که از پیشرفت شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی در زمینه‌ی خودرو شگفت‌زده شده است.

به گزارش اخبار خودرو ، Dieter Zetsche مدیر عامل شرکت «دایملر» (Daimler) در مصاحبه‌ای گفته که از پیشرفت شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی در زمینه‌ی خودرو شگفت‌زده شده است.
“اپل و گوگل درباره‌ی خودرو اطلاعات زیادی دارند و می‌توانند در این صنعت کارهای مهمی انجام دهند.”
با توجه به اینکه شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی در عرصه‌ی تولید خودرو قدم گذاشته‌اند، شرکت‌های تولیدکننده‌ی خودرو نگران هستند که مبادا در آینده نتوانند به اندازه‌ی آنها در صنعت خودروسازی نقش مهمی داشته باشند. چرا که شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تکنولوژی علیرغم نداشتن تجربه در این صنعت، در خودروسازی تاثیرگذار خواهند بود. ساخت یکخودروی خودران برای گوگل کار آسانی نبود. همین نکته را می‌توان در مورد اپل گفت که تیمی را برای پروژه‌ی یک خودروی الکتریکی گرد هم آورد. حالا ظاهرا تلاش‌های آنها نتیجه داده است.

f349822801544b308bc1e74f28150620

دایملر درباره‌ی خودروهای پیشرفته اطلاعات زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های این شرکت مرسدس بنز می‌شود که خودروی S-Class را می‌سازد. این خودرو بارها ثابت کرده که در تکنولوژی صنعت خودرو پیشکسوت است. Zetsche پس از بازدید از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تکنولوژی در سیلیکون ولی، در مصاحبه‌ای گفت قبول دارد که بر خلاف تصورات قبلی، اپل و گوگل درباره‌ی خودرو اطلاعات زیادی دارند و می‌توانند در این صنعت کارهای مهمی انجام دهند. او اضافه کرد که این دو شرکت بیش از گذشته نزد دایملر احترام کسب کرده‌اند. پی بردن به این موضوع شاید باعث شود که مدیر عامل دایملر که شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر در خودروهایشان وادارد. حتی شاید در آینده‌ای نزدیک دایملر با شرکت‌های فعال در تکنولوژی وارد همکاری شود. چرا که Zetsche از بیش از ۷۰ شرکت در سیلیکون ولی بازدید کرد و با بعضی از آن شرکت‌ها مذاکراتی هم انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =