سازمان خدمات پس از فروش سایپا به مناسبت فرار رسیدن دهه فجر طرح ویژه بازدیدهای دوره‌ای را برای مشتریان گروه سایپا برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار خودرو ،در این طرح ویژه که از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تا ۴ اسفند ادامه دارد، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه های مرکزی سایپا از این خدمات استفاده کنند.

در این طرح ویژه، ۱ بسته خدمت شامل ۱۲ بازدید با ۲۲ درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین ۳ قطعه فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین به صورت رایگان ارائه و تعویض خواهد شد.

مالکان ۵ گروه خودرویی شامل X100 ، تیبا، رنو، سراتو و چانگان می‌توانند از صبح روز دوشنبه ۱۲ بهمن ما برای دریافت این خدمات در طول ۷ روز هفته به ۵ تعمیرگاه مرکزی سایپا در شهر تهران مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد علی کریمی ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    سلام،با عرض خسته نباشید خدمت شما،بنده یک خودروی تیبا۲ درتاریخ۹۴/۲خریداری کردم وهزینه بیمه بدنه را بملغ۵۲۰ هزار تومان پرداخت کردم،که بمناسبت عیدفطربیمه بدنه رایگان اعلام شد که بریم پول بیمه را پس بگیریم ولی تاالان هروقت به بانک مراجعه کردم گفتن سایپاموجودی نداره لطفابه گوش مسولین برسانید
  • محمد علی کریمی ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    سلام،با عرض خسته نباشید خدمت شما،بنده یک خودروی تیبا۲ درتاریخ۹۴/۲خریداری کردم وهزینه بیمه بدنه را بملغ۵۲۰ هزار تومان پرداخت کردم،که بمناسبت عیدفطربیمه بدنه رایگان اعلام شد که بریم پول بیمه را پس بگیریم ولی تاالان هروقت به بانک مراجعه کردم گفتن سایپاموجودی نداره لطفابه گوش مسولین برسانید،درضمن
  • آرين ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    با سلام من یک خودرو تیبا ۲از سری اول سال۹۳تحویل گرفتم با توجه به گذشت ۶۰۰۰کیلومتر کار کرد لرزش در هنگام دنده یک وعقب مشاهده شد با مراجعه به نمایندگی باپاسخ شامل حال گارانتی نمی شود و زمان آن تا ۵۰۰۰کیلومتر بوده روبرو شدم و با مراجعه به دفتر مدیریت سایپا یدک تنها توانستم با معاون مر بوطه آقای مدیر سایپا یدک صحبت کنم و به من قول پیگیری راداداما هیچ پیگیری نشد و تنها پاس کاری شدم با توجه به تحقیق انجام داده شده بیشترین خرابی برای دیسک وصفحه در تیبا هست اما هیچ اقدام جهت رفع آن نکرده اندآیا شعار مشتری مداری تبدیل به مشتری فراری نشده است و مردم به جای خرید محصولات داخلی دنبال محصولات با کیفیت بالاتر می روند لطفا قسمت صدای مشتری را جمع کنید منظور از گارنتی ۳۰۰۰۰کیلومتر چیست ؟مسئولین سایپا و سایپا یدک پاسخ دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =