کد خبر: 157767
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

اگرچه هنوز به طور رسمی تایید نشده است اما گفته می شود که مدل ۲۰۱۶ تویوتا راش به روز رسانی خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ،اگرچه هنوز به طور رسمی تایید نشده است اما گفته می شود که مدل ۲۰۱۶ تویوتا راش به روز رسانی خواهد شد.

۲۰۱۶-Toyota-Rush-front

این خودرو در سه نسخه روانه بازار اندونزی خواهد شد. راش مدل ۲۰۱۶ که با هوندا BR-V مدل ۲۰۱۶ هفت سرنشین رقابت می کند دارای دو نسخه هفت سرنشین خواهد بود. نسخه های هفت سرنشین تویوتا راش TRD Sportivo Ultimo و تویوتا راش TRD Sportivo 7 و یک مدل پنج سرنشین راش G برای این خودرو ارائه می شوند. نسخه های هفت سرنشین این خودرو با رنگ بدنه جدید آبی Nebula قابل سفارش هستند در حالی که نسخه G آن تنها با رنگ های مدل قبلی راش موجود است.

۲۰۱۶-Toyota-Rush-rear

تویوتا راش مدل ۲۰۱۶ دارای بدنه مشابه مدل کنونی بوده اما از نوارهای قرمز روی جلوپنجره، زیر ستون C و روکش لاستیک یدک بهره می برد. نسخه TRD Spotivo Ultimo این خودرو از رینگ های آلیاژی جدید مشابه تویوتا فورچونر TRD Sportivo قدیمی بهره می برد در حالی که نسخه TRD Sportivo 7 به رینگ های آلیاژی ارائه شده در نسخه قبلی راش TRD مجهز می شود. گفته می شود تویوتا سیستم تعلیق راش را به منظور بهبود سواری در مدل ۲۰۱۶ این خودرو اصلاح کرده است. هنوز اطلاعاتی از کابین و نیرومحرکه این خودرو در دسترس نیست. منبع: خبر خودرو  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    ای کاش مسولبن محترم صنعتی کشور ترتیبی اتخاذ کنند حتی زمین و شرایط را فراهم کنند تویوتا وارد ایران شود و به شکل مستقل اقدام به تولید و فروش محصولات خود نماید. از تنور پژو و رنو دیگ صنعت خودرو فکر نمی کنم گرم شه!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =