کد خبر: 158972
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

دل تیوولی (TIVOLI) جدیدترین کراس‌اوور سانگ یانگ است و نخستین خودرویی از این برند است که از زمان تملک آن توسط ماهیندرای هند، روانه بازارهای جهانی گردید.

به گزارش اخبار خودرو ،مدل تیوولی (TIVOLI) جدیدترین کراس‌اوور سانگ یانگ است و نخستین خودرویی از این برند است که از زمان تملک آن توسط ماهیندرای هند، روانه بازارهای جهانی گردید. این خودرو برای نخستین بار در نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی در هیئت یک کانسپت ظاهر گشت که در آن هنگام پروژه X100 نام گرفته بود. نام تیوولی هم برگرفته از شهری در ایالت لازیو ایتالیا است که چنان چه حروف آن برعکس نوشته شود بدین صورت خوانده می‌شود:” I LOV IT” مشخصات فنی سانگ یانگ تیوولی : حجم موتور: ۱۵۹۷ سی‌سی توان: ۱۲۸ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه گشتاور: ۱۶۰ نیوتن‌متر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه حداکثر سرعت: ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت (نمونه دستی) – ۱۶۰ کیلومتر (نمونه اتوماتیک) شتاب صفر تا صد: ۱۲ ثانیه (نمونه اتوماتیک) – ۱۱ ثانیه (نمونه دستی) نوع جعبه‌دنده: ۶ سرعته تیپ ترونیک با قایلیت تعویض دستی و ساخت شرکت AISIN ژاپن (نمونه سفارش ایران) سیستم تعلیق جلو: مک‌فرسون استرات سیستم تعلیق عقب: اتصال چندگانه (MULTI LINK) ترمز جلو: دیسکی خنک شونده ترمز عقب: دیسکی مصرف سوخت ترکیبی: ۷٫۲ لیتر در هر صد کیلومتر استاندارد آلایندگی: یورو ۶ قیمت تمام شده در نمایندگی : ۸۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان [gallery ids="158973,158974,158975,158976,158977,158978,158979,158980"]

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    الان در دنیا از سیستم دو کلاچه برای دنده های اتومات استفاده می کنند هم مصرف سوخت کمتری و شتاب بیشتری به همراه دارد مانند رنو کپچر و. . .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =