کد خبر: 160632
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

اوتلندر، میراژ و لنسر تیپ۲ مدل‌های ۲۰۱۶ میتسوبیشی‌موتورز هستند که به صورت نقد، اقساط و پیش‌فروش عرضه می‌شود.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از اقتصاد نیوز ، اوتلندر، میراژ و لنسر تیپ۲ مدل‌های ۲۰۱۶ میتسوبیشی‌موتورز هستند که به صورت نقد، اقساط و پیش‌فروش عرضه می‌شود.
این شرکت ژاپنی از نظر تعداد خودروهای تولیدی شانزدهمین خودروساز بزرگ جهان محسوب می‌شود و در حال حاضر در میان مدل‌های ۲۰۱۶، اوتلندر (Outlander)، میراژ (Mirage) و لنسر تیپ۲ (Lancer Type2) را به بازار ایران روانه کرده است.
لنسر فقط نقد هم‌اکنون  لنسر تیپ۲ فقط به صورت نقدی با قیمت ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته و طی ۱۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می شود. این خودرو در رنگ‌های سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود. اوتلندر هم فروش اقساطی و هم پیش‌فروش اوتلندر ۲۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قیمت دارد و آن را هم به صورت اقساطی و هم پیش‌فروش در رنگ‌های مشکی، نوک‌مدادی، نقره‌ای، سفید و قهوه‌ای عرضه می‌کنند. ثبت‌نام برای پیش‌فروش اوتلندر ۶۰ روز و ۱۲۰ روز کاری پیش از تحویل خودرو صورت می‌گیرد. در پیش‌فروش ۶۰ روزه پیش‌پرداخت‌های ۵۰ میلیونی باید در دو نوبت، یکی زمان ثبت‌نام و دیگری ۳۰ روز پس از ثبت‌نام انجام شود. سود مشارکت تعیین شده در این شکل از پیش‌فروش ۲۶ درصد و سود انصراف ۲۴ درصد است. در صورت دیگر پیش‌فروش اوتلندر خودرو ۱۲۰ روز کاری پیش از تحویل پیش‌فروش می‌شود و مبلغ پیش‌پرداخت‌های آن ۴۰ میلیون تومان در سه مرحله است؛ یکی در زمان ثبت‌نام و دومی ۶۰ روز پس از ثبت‌نام و سومی ۹۰ روز پس از آن است. سود مشارکت این شکل از پیش‌فروش ۳۰ درصد و سود انصراف ۲۸ درصد است. اوتلندر به صورت اقساطی هم ‌فروخته می شود و در فروش اقساطی خودرو را ۶۰ روزه به مشتری تحویل می‌دهد. مبلغ پیش‌پرداخت‌های ۵۴ میلیون یکی در زمان ثبت‌نام و دیگری در ۳۰ روز پس از آن ثبت‌نام است. اقساط این خودرو ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه هستند و مبلغ اقساط ۱۲ ماهه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، اقساط ۱۸ ماهه ۶۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان و اقساط ۲۴ ماهه ۵۶ میلیون و ۱۰ هزار تومان است. در اقساط ۱۲ ماهه کارمزد حذف شده است. میراژ هم مانند اوتلندر قیمت میراژ ۷۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و این خودروی سواری نیز مانند اوتلندر هم پیش‌فروش می‌شود و هم به صورت اقساطی در رنگ‌‌های مشکی، قرمز، آبی، نوک‌مدادی، نقره‌ای و خاکستری فروخته می‌شود. در پیش‌فروش، خریداران خودرو را یا ۶۰ روز و یا ۱۲۰ روز پیش از تحویل پیش‌خرید می‌کنند. در پیش‌فروش ۶۰ روزه مبالغ پیش‌پرداخت‌ ۲۰ میلیون در دو مرحله یکی زمان ثبت‌نام و دیگری ۳۰ روز پس از آن است. سود مشارکت و انصراف  به ترتیب ۲۶ و ۲۴ درصد اعلام شده است. پیش‌پرداخت‌های میراژ در پیش‌فروش ۱۲۰ روزه، ۱۰ میلیون تومان است و در سه مرحله انجام می‌شود؛ یکی زمان ثبت‌نام، دومی ۶۰ روز و سومی ۹۰ روز پس از آن. مبالغ سود مشارکت و انصراف هم به ترتیب ۳۰ و ۲۸ درصد هستند. در فروش اقساطی میراژ، پیش‌پرداخت‌ها در دو نوبت یکی زمان ثبت‌نام و دیگری ۳۰ روز پس از آن انجام می‌گیرد. مبلغ پیش‌پرداخت‌ها ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و اقساط در ۱۵ ماه به مبلغ دو میلیون تومان پرداخت می‌شوند. در فروش اقساطی کارمزد حذف شده و خودرو ۶۰ روز کاری پس از ثبت‌نام تحویل می شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    با قیمت جهانی که عرضه نمیشوند اینجا ایران است هیچ چیز با قیمت واقعی فروخته نمیشود باید بسوزیم و بسازیم
  • کامران ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    فرق طبقاتی مردم زیاد شده درصد زیادی از مردم فقط نظارگر عکسهای خودروهای خارجی اند...بخاطر اینکه قیمتها ۳برابر قیمت جهانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =