کد خبر: 162427
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان با اشاره به اینکه بازار خرید و فروش خودرو در زنجان کساد است، گفت: ۲۵۰ نمایشگاه اتومبیل در زنجان فعال است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،محرمعلی قنبری امروز در زنجان اظهار کرد: خرید و فروش خودرو از سال گذشته کساد بوده و در هفته‌های آغازین سال جاری نیز تغییری پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بازار خرید و فروش خودرو متاثر از وضعیت کشوری کساد است، تصریح کرد: متاسفانه در این بازه زمانی هیچ خرید و فروشی نبوده و تنها یک سری از خودروهای ارزان قیمت در حد محدود خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان با بیان اینکه در حال حاضر خودروی پرشیا و ۲۰۶ به صورت محدود خرید و فروش می‌شوند، اضافه کرد: برخی از خودروهای گران قیمت در حد ۱۳۰ میلیون تومان نیز از طریق مشتریان خریداری می‌شود که توان مالی خرید را دارند.

قنبری ادامه داد: مشتریان خودروهای خارجی عده معدودی که توان خرید را دارند، هستند و این بسیار محدود است.

وی با اشاره به اینکه انجام توافقات تاثیری در بازار خودرو نداشته است، تصریح کرد: در زنجان نمایندگی همه تولید کنندگان خودروی داخلی وجود دارد، ولی بازار خرید و فروش مطلوب نیست.

رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵۰ نمایشگاه در زمینه خودرو و خرید و فروش آن در زنجان فعال است، تصریح کرد: برخی از این نمایندگی‌ها بدون پروانه فعالیت دارند.

قنبری با اشاره به اینکه همچنین نمایندگی‌های خودرو در زنجان نیز ۲۰ مورد است، افزود: نمایندگی‌های موجود در زنجان شامل نمایندگی ایران خودرو، نمایندگی خودروی چینی، سایپا، پارس خودرو است.

رئیس اتحادیه مشاورین خودرو زنجان خاطر نشان کرد: کساد بودن بازار خودرو متاثر از وضعیت کشوری است و تنها در زنجان این وضعیت حاکم نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =