کد خبر: 164152
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان سایپایدک از مرکز بهزیستی و توانبخشی وردآورد بازدید کردند.

به گزارش اخبار خودرو ،در بازدید مهندس وحیدزاده و مدیران سایپایدک از این مرکز که با اهدای گل به مددجویان و احوالپرسی صمیمانه با آنها همراه بود، مهناز اوجانی مدیر مجتمع خدمات بهزیستی وردآورد طی توضیحاتی درخصوص فعالیت این مجتمع اظهار کرد: اینجا تنها مرکز دخترانه دولتی تهران است که ۲۵۰۰ پرونده تحت پوشش در این مرکز قرار دارد که از این تعداد ۲۸۰ نفر به طور شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

[caption id="attachment_165528" align="aligncenter" width="514"]بازدید مدیرعامل و مدیران سایپایدک از مرکز بهزیستی و توانبخشی وردآورد بازدید مدیرعامل و مدیران سایپایدک از مرکز بهزیستی و توانبخشی وردآورد[/caption]

وحیدزاده نیز پس از این بازدید در سخنانی اظهار داشت:  اینجا زحمات مربیان با  کار اعتقادی گره خورده است.

مدیر عامل سایپایدک ادامه داد: باید به منظور قدردانی از برخورداری از نعمت سلامتی، به افراد کم توان کمک کنیم و این وظیفه اعتقادی، اسلامی و انسانی ماست.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از استعدادهای مددجویان به بهترین شکل ممکن، گفت: مربیانی که در این مرکز کار می‌کنند به معنای واقعی ایثارگر هستند.

[caption id="attachment_165529" align="aligncenter" width="490"]بازدید مدیرعامل و مدیران سایپایدک از مرکز بهزیستی و توانبخشی وردآورد بازدید مدیرعامل و مدیران سایپایدک از مرکز بهزیستی و توانبخشی وردآورد[/caption]

مهندس وحیدزاده همچنین آمادگی سایپایدک را برای کمک به مرکز بهزیستی وردآورد جهت تدوین برنامه‌های یکساله و پنج ساله برای توسعه و درآمدزایی این مرکز، اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هیچ لذتی بالاتر از کمک به دیگران و رفع نیاز آنها وجود ندارد، تاکید کرد: قطعا منابع و بودجه دولتی برای رفع تمام نیاز مراکز بهزیستی کافی نیست و باید برای جذب منابع غیر دولتی و اشخاص خیر برنامه‌ریزی منسجمی داشت.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    یک شرکت خودرو سازی چه ربطی به این مسائل دارد انتظار مردم از مسئولین خودرویی پرداختن به مسائل خودرو وکیفیت است.....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =